Pagina 2 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 49
  1. #11
    Emerpark heeft mij gisteravond DIT bericht gestuurd, dus jij moet em dan wel via je ouders en een andere auto verzekeren, of al tig jaar je rijbewijs hebben zonder schade of ouder zijn dan 25, anders zie ik toch echt geen reden waarom ik hem niet verzekerd krijg. Of zou het weer zijn dat ik VROUW ben?????????????????????

    Geachte mevrouw Bouwens,

    Helaas bent u te jong om bij ons een Porsche verzekering af te sluiten.

    Bij oldtimers of speciale verzekeringen dient de bestuurder minimaal 25 jaar oud te zijn.

    Vetrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    EmerPark Assuradeuren B.V.
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  2. #12
    ** (sorry het moest er even uit)
    Dat je een vrouw bent zou ik eerder positief zien, vaak moeten mannen meer betalen omdat die gevaarlijker zouden rijden met ''sportauto's zoals een Porsche 924''.
    Ik ben vandaag naar mijn tussenpersoon gegaan en die heeft er alles aan gedaan om een zo goedkoop mogelijke verzekering te regelen voor mijn 924, dit komt uit op 720 euro per jaar :cry: :cry: :cry: :shock:
    Mijn ouders krabbelen ineens terug omdat ze bang zijn hun noclaim korting kwijt te raken als ik op een van hun naam verzekerd ben :x
    Maarja, ik betaal me dan wel scheel totaan mijn 25e, het is niet anders :cry:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  3. #13
    Nou als ik het zo lees dan kunnen we wel samen ergens naast elkaar gaan zitten janken Dat is wel schoftig veel geld zeg!!!
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  4. #14
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999
    Eigenlijk wilde ik me er niet meer mee bemoeien, want blijkbaar wordt sommig advies structureel genegeerd, maar hier gaan we nog een keer (en dit is al door 3 leden geopperd), ditmaal in hoofdletters, misschien krijgen we dan wel een reactie:

    KOOP EEN GOEDKOOP EERSTE AUTOOTJE, DIE WAARSCHIJNLIJK OOK NOG EEN STUK BETROUWBAARDER IS DAN DE 924!


  5. #15
    ik denk dat de hint overgekomen is hamer_rite

    wel iets te laat, maar toch..

    ik zie het bij mij zelf ook, ben dan al aan mn 8e auto bezig (je verslijt/verhandeld noggus wat..) maar zelf ook goedkoop begonnen en langzaam opgeklommen tot mn 924.. maar ik denk dat mijn andere auto er toch echt uit moet wil ik de 924 voor dagelijks gebruik kunnen gebruiken!

    sterkte belastingvrije, altijd vervelend zo'n verzekering.. en 720 is ECHT veel.. ik betaal 520 voor 2 auto's oll:
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  6. #16
    Hammer-rites: als het jou of die andere 3 personen toch niet boeit, waarom lees je dan wel deze berichten en reageer je er op? Stel je eens voor, je zou in onze schoenen staan, je bent gek op je auto, je weet dat je er spijt van gaat krijgen als je em zou moeten verkopen............zou jij dan anders reageren? Wij proberen elkaar gewoon wat tips en steun te geven, en naar mijn mening is een forum daar voor!

    Bij deze,

    NEXT..........>
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  7. #17
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    ik betaal 520 voor 2 auto's oll:
    Ik betaal meer dan dat voor mijn dagelijkse auto. Maar die weegt dan ook 1522kg :-)

    Edit: Die opmerking van mij slaat nergens op.


  8. #18
    kom, gaan we weer vriendelijk tegen elkaar zijn
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #19
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FROST
    Hammer-rites: als het jou of die andere 3 personen toch niet boeit, waarom lees je dan wel deze berichten en reageer je er op?
    "...toch niet boeit..."? Dat is niet waar, het boeit, daarom reageer ik.

    Stel je eens voor, je zou in onze schoenen staan, je bent gek op je auto, je weet dat je er spijt van gaat krijgen als je em zou moeten verkopen............zou jij dan anders reageren? Wij proberen elkaar gewoon wat tips en steun te geven, en naar mijn mening is een forum daar voor!
    Maar... ik probeer juist tips en steun te geven! Het lijkt alleen alsof er niks gedaan wordt met die tips. Heb je onderzocht of het uitkomt om een eerste auto aan te schaffen en de 924 als tweede erbij te nemen? Laat ons weten wat je bevindingen zijn!

    FROST, ik hoop van harte dat je de 924 kan blijven rijden, maar ik heb niet het idee dat je alle mogelijkheden uitgeput hebt...


  10. #20
    Oh...ik kan je zo een lijstje geven van de verzekeringen die ik allemaal gebelt en gemailt heb hoor..

    Ik heb nu weer een tussepersoon ingeschakeld, die gaat ook mee helpen zoeken, het resultaat hoor ik woensdagmiddag. ALS ik dus aan een verzekering KAN komen waar ze geen andere 2de auto bijvragen, die niet leeftijdgebonden en niet al te duur is dan zou ik er zeker niet voor schuwen die hier door te geven zodat anderen, die hetzelfde probleem ondervinden, daar terecht kunnen!

    Het is alleen gemakkelijk tips geven en dingen zeggen als je deze problemen nooit zelf hebt meegemaakt.
    Ik had maandag een verzekeraar aan de telefoon die gaf onze regering min of meer de schuld. Want als je jonger bent dan 25 behoor je tot de risicogroep die de meeste ongelukken maakt in het verkeer, en zeker met een Sportwagen! Hij vertelde me aan de telefoon dat ALS ik een oldtimer OPEL had gehad, dat het dan geen enkel probleem was geweest dat ding daar te verzekeren. Maar die mengelmoes Jong én Porsche gaat er gewoon niet doorheen! Dan staan ineens alle oren de andere kant op.

    Mijn vader zei net dat er voor mij ook groot kans bestaat dat ik een giga hoog bedrag moet gaan betalen; en dat is ook iets waar ik me zorgen over maak want ik KAN zo'n giga bedrag per jaar niet opbrengen. Ook dan betekend het wederom VERKOPEN.
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •