Pagina 1 van de 5 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 49
  1. #1
    Hallo
    Ik heb meer dan 1250 te besteden 8)
    Deze was dan kwa aankoop 1250 geweest, ik had er dan wel op gerekent dat het komende jaar minstends 1000 euro zou gaan kosten.
    Dat met de verzekering valt goed te regelen, ik ken een verzekering waar ze GEEN leeftijdsdisciminatie hebben en waar ik de Porsche zo zou kunnen verzekeren voor 90 euro per jaar als oldtimer (ben de naam even kwijt)
    1 van de redenen dat ik geen bv Citroen AX koop is dat het nog geen oldtimer is, zoals jullie hieronder kunnen lezen staat er Ik rij belastingvrij anders wordt ik niet blij :lol:
    Ik wil gewoon geen 600 tot 800 (of meer) euro betalen voor een rotte autoverzekering.
    (dat er jongtimer verzekeringen zijn vanaf 20 jaar weet ik maar dan zit je nog steeds met de belasting)
    Dan koop ik liever een oldtimer die ik voor 90 euro verzeker waaraan dan voor een berg geld onderhoud aan komt, ik ben dan uiteindelijk (waarschijnlijk) goedkoper uit.
    En ik vind Oldtimers gewoon veel leuker, de auto's van tegenwoordig zijn gewoon rijdende computers vind ik.
    Vandaar dus,
    Mischien dat ik nog een goede vind, liever GEEN auto dan een dure verzekering en belastingwreter.
    Eerlijk gezegt rijdt ik net zo graag met de brommer als het mooi weer is (klinkt mischien heel gek)
    Ik heb zelf ongeveer 25 brommers waarvan de meeste Vespa Ciao's, ik ben ook lid van het Vespa forum waar meer dan 1600 leden zijn en daar leer je echt heel veel, ik ben zelfs al eens op vakantie geweest met dat iele damesbrommertje wat maar 1 liter brandstof neemt elke 50 km!!!
    300 km op 1 dag afgelegt :lol:
    Onderdelen heb ik zat, onderdelen kosten nog geen appel of ei en zijn volop verkrijgbaar, wat wil je nog meer met het zomerzonnetje!!! 8)
    Het komt er op neer dat de auto in de zomer dus ook meer stilstaat dan rijdt
    Maargoed, ik dwaal veel te ver af oll:
    Ga niet denken dat ik alleen een auto wil voor het slechte weer ofzo want dat is dus niet zo, ik wil ook wel eens harder rijden dan 50 en een auto is ook heel leuk zoals jullie zelf ook allemaal weten :-D
    Ik blijf gewoon rustig doorzoeken naar een mooi oldtimertje, de kans is nog steeds groot dat het een Porsche wordt, hoe lang het nog gaat duren weet ik niet.
    Ik zeg altijd maar, gedult is een schone zaak, geen overhaaste beslissingen nemen en dan aan een wrak vast zitten :shock:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  2. #2
    Dan mag je die naam van die verzekering wel effe aan mij doorgeven want ik probeer hopeloos mijn Groene Schoonheid te verzekeren maar ze zeggen allemaal heel bot Nee, alleen omdat ik nog geen 25 jaar oud ben, de auto niet getaxeerd is of omdat er een andere auto voor in de plaats moet staan Ik heb nog EEN adres te gaan, als die ook afhaken, heb ondertussen wel zo kleine 10 verzekeringen gebelt en gemailt dan geef ik het op. Dan mag je haar zo kopen van me, (al zou het mijn hart breken)
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  3. #3
    Ik zal het nog eens proberen op te zoeken op internet, ik had de link bij favoerieten gezet maar zie nu dat hij er niet meer bij staat :shock:
    Mijn moeder heeft een VW Kever, bij die verzekering hoef je geen andere auto er naast te hebben, en kan je ongelimiteerd kilometers maken, geen kilometerlimiet dus!!!
    Dat kost voor de kever 90 euro per jaar, ik zal ook eens navragen hoe die verzekering heet :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  4. #4
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvij!
    Mijn moeder heeft een VW Kever, bij die verzekering hoef je geen andere auto er naast te hebben, en kan je ongelimiteerd kilometers maken, geen kilometerlimiet dus!!!
    Maar jouw moeder > 25 jaar en VWkever <> Porsche...


  5. #5
    [quote=hammer_rites]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "!Ik-rij-belastingvij!":3v8sxqc5
    Mijn moeder heeft een VW Kever, bij die verzekering hoef je geen andere auto er naast te hebben, en kan je ongelimiteerd kilometers maken, geen kilometerlimiet dus!!!
    Maar jouw moeder > 25 jaar en VWkever <> Porsche...[/quote:3v8sxqc5]

    dat van zn moeder neem je wel heel snel aan

    maar idd, verzekeringen schrikken van de naam Porsche.. ook bij oldtimer verzekeringen, nog erger.. ik denk VOORAL bij oldtimer verzekeringen, omdat oude porsches nou niet eht bekend staan om de goede wegligging.. oll:
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  6. #6
    Mijn moeder is inderdaad ouder dan 25 :lol:
    Ze kennen daar volgensmij ook GEEN leeftijdsdiscriminatie.
    Dat betekend dus dat je hem gewoon kunt verzekeren.
    Als het echt nergens kan dan wordt het voor mij ook een probleem, ik ben 18 dus ja oll:
    Ik zal het zo snel mogelijk eens vragen hoe die verzekering heet.

    Oja, ik heb weer een andere Porsche 924 gevonden die me wel aanstaat.
    Hij is van 13-10-83, wat zijn de voordelen tenopzichte van een 77er 924 ook al weer?
    Gegalvaniseerd en..............?
    Ik hoor het wel :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  7. #7
    Ingeschreven
    08/11/2007
    Berichten
    13
    Hebben jullie de auto kunnen verzekeren als oldtimer? Ik heb bij mijn verzekering geïnformeerd en dan is het geen probleem. Er moet wel een taxatierapport gemaakt worden. Kosten bedragen dan 60 euro per jaar voor WA. Hoe is dat bij jullie?


  8. #8
    Taxatierapport heeft mijn moeder niet nodig.
    Mijn 3 oldtimerbrommers kon ik ook gewoon voor 25 euro per stuk per jaar verzekeren al vanaf dat ik 16 was zelfs.
    Mijn moeder is nu niet thuis, als ze er is zal ik eens vragen hoe en wat :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  9. #9
    :cry: Ik begin de hoop echt te verliezen, ik heb een bericht gestuurd naar de ANWB.. ook die hebben een Oldtimer verzekering, ook die willen er een andere wagen bij hebben...
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  10. #10
    Hallo
    Er is nog hoop!!! :-D
    De verzekering waarbij mijn moeder is heet:

    EmerPark Assuradeuren BV
    Tel: 076-5879587

    Ze vragen wel naar je geboortedatum, wat dat voor invloed heeft weet ik (nog) niet.
    Via Google kan je hun website wel eens bekijken.
    Ik hoop echt dat het gaat lukken, zou anders erg jammer zijn :cry:
    Mischien kan je een gaar brommertje kopen die je voor 125 euro verzekerd en dat als eerste voertuig opgeven :!:
    Ik weet niet zeker of dat gaat, een motor kan in ieder geval wel, waarom een dagelijkse brommer dan niet?
    Dan gooi je die brommer ergens in een hoekje en rij je gewoon met de Porsche, het is maar een idee om eens uit te zoeken :grin:
    Gr,
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •