Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: WUR defect

  1. #21
    Ingeschreven
    02/10/2011
    Berichten
    350

    Re: WUR defect

    Vandaag weer even naar de koude start gekeken. Als ik de thermo tijd switch kortsluit heb ik spanning op de koude start injector. Waarschijnlijk is de tts kapot maar ik wacht even af tot het blok afgekoeld is om nogmaals te testen.

    Alvast op de zaken vooruitlopend, hoe bouw je de tts uit? Ik krijg mijn hand er nauwelijks tussen...


  2. #22
    Ingeschreven
    19/01/2008
    Berichten
    326

    Re: WUR defect

    kijk in dit lopende topic:

    http://community.924forum.nl/f13/pla...-switch-10453/

    Ik weet niet of deze in het koelwatersysteem zit, of dat deze gescheiden ervan is.
    Mijn 5 grote liefdes : mijn vrouw, onze 2 dochters en zoon en de 924


  3. #23
    Ingeschreven
    02/10/2011
    Berichten
    350

    Re: WUR defect

    Ondertussen met koud blok nogmaals gemeten of ik spanning heb op de koude start injector. Dit is het geval dus de tts lijkt toch in orde te zijn. Ik zal van de week de koude start injector een keer uitbouwen en kijken of deze opent en goed vernevelt.


  4. #24
    Ingeschreven
    02/10/2011
    Berichten
    350

    Re: WUR defect

    Van de week eindelijk de koude start injector uitgebouwd deze werkt naar behoren. Toch vaak problemen bij een koude start. De eerste minuut loopt het blok onregelmatig en doms moet ik erg lang doorstarten.

    Zal ik nog maar eens de WUR uitbouwen en schoonmaken of moet ik het ergens anders gaan zoeken?

    Wat me opvalt is dat ik bij lopende benzinepomp en niet draaiend blok een sissend geluid hoor in de buurt van de luchtinlaat/verdeler


  5. #25
    Ingeschreven
    15/11/2009
    Berichten
    249

    Re: WUR defect

    Het beste is om een benzinedrukmeter te kopen (±€40) en dan met behulp van je Haynes de verschillende drukken te meten. Hierdoor kan je dingen uitsluiten en vervang je geen onderdelen die gewoon goed zijn. De injectoren zijn misschien ook niet fris meer en die kan je testen door ze in flesjes te hangen en dan naar het sproeibeeld te kijken of te kijken of ze nadruppen (staat ook in de Haynes beschreven).
    Succes


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •