Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13
  1. #11
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Laatste puntjes voor de taxatie

    Tja, ik ben nog steeds geen voorstander van xenon in deze auto's, maar het is mijn auto niet... ik ben erg benieuwd wat de oplossing van het warme start-probleem wordt. Ik merkte op de meeting dat jouw auto er veel meer last van heeft dan de mijne.

    Leuke leenauto!


  2. #12
    Ingeschreven
    09/09/2008
    Berichten
    67

    Re: Laatste puntjes voor de taxatie

    Hoi Tom,

    vanmiddag komen de lampen binnen bij PmP en rij ik er naartoe. Voordat ik definitief beslis of ze erop gezet gaan worden gaan we alles eens goed bekijken en beslissen we of ze erop komen.

    Er is veel onduidelijkheid over dit topic. Ik heb echter wel het gevoel dat er veel weerstand is om 2 belangrijke redenen.

    1 After Market produkten. Ik heb alle vertouwen in PmP en als het werkt zet ik ze er gewoon op. Natuurlijk zorgen we ervoor dat het absoluut een verbetering moet worden op de huidige verlichting en zal tegenligend verkeer geen last van mij hebben, lukt dit niet dan gaat plan B, van jouw, in werking treden (Philips H4 extreme)
    Maar ik rijd veel in donker en ben niet tevreden met de huidige licht opbrengst. Dan maar niet origineel, veiligheid gaat voor.

    2 veel weerstand tegen PmP. Dat moet iedereen zelf weten maar ik ben zeer tevreden. Ja het is duur maar uiteindelijk goedkoper. Geen afraffelwerk, oog voor detail en gericht op een lange levensduur. Ik heb geen sleutelwagen voor de hobby, maar een tot in de puntjes goed onderhouden auto, en dat wil ik graag zo houden.

    Ik zal je op de hoogte houden betreft de warme start. En oh ja de verwering van de blanke lak (linker zij scherm achter) pakt hij ook effe aan.

    Groet,
    Jan Willem
    Check my Photo's via: http://jewece.myphotoalbum.com/albums.php" target="_blank" target="_blank


  3. #13
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Laatste puntjes voor de taxatie

    Tegen PmP heb ik niks. Hij staat goed bekend, prijzen van een bedrijf vergelijken met sloperijen loopt altijd scheef. Ik heb iets tegen xenon achteraf inbouwen, loop nog steeds rond met lasogen van de vorige die ik tegenkwam. Die heldere aftermarket units voor de Golf hebben een slechte reputatie, lichtbeeld is niet OK en er komt snel condens in (= beide APK afkeur). Er stond lange tijd een witte 924 op marktplaats die deze lampunits met xenon had gemonteerd, die ben ik een keer 's nachts tegengekomen in Almere. Ik kan je vertellen, lichtbeeld was niet goed.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •