Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 44

Onderwerp: Kennen we deze al??

  1. #21
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Kennen we deze al??

    Je biedt wel erg laag Frans

    Op de foto is het moeijlijk te beoordelen (volgens mij ingescande oude foto's) maar als de lak en interieur redelijk netjes is dan moet hij wel 3000 a 3500 opbrengen.

    Als hij de lak matig is en het interieur slecht: 2500 a 3000

    Hij is technisch denk ik wel goed, want hij durft er mee van Oegstgeest naar Friesland te rijden

    ---------- Post added at 08:28 ---------- Previous post was at 08:21 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door m.vanderweerd Bekijk Berichten
    frans, je kent me nu toch wel een beetje..
    maar dat is mijn bezigheid deze winter, fototjes die komen er wel aan
    Hoe was de witte eigenlijk, loopt hij al ? Hoe was de staat van de lak en het interieur ??
    937 racer


  2. #22
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Kennen we deze al??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924turbo2 Bekijk Berichten
    Je biedt wel erg laag Frans

    Op de foto is het moeijlijk te beoordelen (volgens mij ingescande oude foto's) maar als de lak en interieur redelijk netjes is dan moet hij wel 3000 a 3500 opbrengen.

    Als hij de lak matig is en het interieur slecht: 2500 a 3000

    Hij is technisch denk ik wel goed, want hij durft er mee van Oegstgeest naar Friesland te rijden

    ---------- Post added at 08:28 ---------- Previous post was at 08:21 ----------



    Hoe was de witte eigenlijk, loopt hij al ? Hoe was de staat van de lak en het interieur ??
    nou, laag bod? Ik ben toch een "Approved ************"?
    Ff wat details die je al op de foto ziet: De bumper achter ontbeert de zwarte strip, op de klep zit dat rare periscoopje en de verkoper weet dat het interieur van de 924 "gevoelig" is, alke kenner zal erop letten. Wordt er bewust geen foto daarvan geplaatst? Kwaliteit van de lak, tja is de foto zo slecht? of is dat rood wat te oranje?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #23
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Kennen we deze al??

    Ik heb wel wat meer info/ historie over de auto, wie serieus interesse heeft kan me mailen.

    Foto's uit 2002:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door 924turbo2; 06/11/2011 om 08:53.
    937 racer


  4. #24

    Re: Kennen we deze al??

    jeroen,

    de witte loopt al wel,maar nog niet perfect..
    het valt me tot nu toe niet tegen, ben nog niet echt rare zaken tegengekomen.


    waarom is de motor eruit geweest bij de turbo? is het nu nog wel een matchingnumbers?
    voor de rest lijkt mij het een nette turbo ( leverd na mijn mening wel meer op dan 2.5-3) bij de oosterburen gaat een turbo met gemak naar de 5 toe.

    succes frans met bieden..

    ---------- Post added at 10:23 ---------- Previous post was at 10:14 ----------

    staat trouwens ook een bieber te koop in nl ( frans)


  5. #25
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Kennen we deze al??

    Matchingnumber slaat nergens op bij een 924, nummer staat ook nergens geregitreerd of op een typeplaatje. Dus toon het maar aan.....

    Dit is enkel van belang bij exclusieve olditmers zoals Jaguar XK, Ferrari, etc.

    De rode kan overigens weg voor 3000 euro, er zit een originele Carrera GT intercooler op, dus de prijs is erg scherp !
    Laatst gewijzigd door 924turbo2; 06/11/2011 om 09:40.
    937 racer


  6. #26
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Kennen we deze al??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door m.vanderweerd Bekijk Berichten

    staat trouwens ook een bieber te koop in nl ( frans)
    waar?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #27

    Re: Kennen we deze al??

    matchingnumber slaat natuurlijk wel ergens op.
    bij porsche is bekend welke auto met wel chasisnr met welk motornr en baknr is geleverd...??!!


  8. #28
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Kennen we deze al??

    porsche 924 944 cabriolet ombouw bieber roadster te koop aangeboden < Klassiekers en Oldtimers < Auto's op Speurders.nl (Advertentie: 98196481)

    jammer van de dikke kont, ziet er prachtig uit op de fotokes.....

    ---------- Post added at 11:06 ---------- Previous post was at 11:03 ----------

    tis godsvergeten jammer dat deze nooit wegenbelastingvrij wordt........ het rijdend houden (lees wegenbelasting en verzekering)is met te pittig als auto erbij...

    Marktplaats.nl > Porsche 924S 2.5 Coupe K6 1989, nieuwe APK! - Auto's - Porsche
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #29
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Kennen we deze al??

    En waar slaat het dan op ? We hebben het hier 'maar' over een 924(turbo) niet over een zeer exclusieve auto/ oldtimer.......

    Laten we het zo zeggen het voegt niks toe aan de waarde. En ik vraag me af of het te achterhalen is bij Porsche, als dit niet zo is dan slaat het zeker nergens op
    937 racer


  10. #30
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Kennen we deze al??

    het is achterhaalbaar, als je maar betaalt!! de waarde ervan? tja, is voor de liefhebber/pietje precies. Mij doet het nix of het moest zo zijn dat de nummers gelijk waren ...
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •