Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Koetswerkstijfheid

  1. #11
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Koetswerkstijfheid

    mijn binnen spiegel zit zelfs half los en ja als ik over een klinker weg rijd blapperen de tanden op mekaar figuurlijk oll:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #12
    Ingeschreven
    07/10/2008
    Berichten
    17

    Re: Koetswerkstijfheid

    oké, bedankt allemaal voor de reacties, ik denk dat ik de auto gewoon ga houde
    Nu nog die 15 inch velgen (de orginele optie, met de achtergrond in het zwart, past prachtig bij een bruine volgens mij :wink: )


  3. #13
    Ingeschreven
    08/11/2008
    Berichten
    369

    Re: Koetswerkstijfheid

    Kijk bij een meeting maar eens naar de 924 van q01z: door de torsiekrachten (op het circuit) is zijn dak compleet vervormd (golven in het plaatstaal :shock: ). Torsiestijf istie niet, maar wat flexibel is zal niet stel breken!! :mrgreen:
    924S: Eenvoud, overtuiging, actie!


  4. #14
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Koetswerkstijfheid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pocketmech
    Kijk bij een meeting maar eens naar de 924 van q01z: door de torsiekrachten (op het circuit) is zijn dak compleet vervormd (golven in het plaatstaal :shock: ). Torsiestijf istie niet, maar wat flexibel is zal niet stel breken!! :mrgreen:
    Dat is bullshit, die deukjes zaten er al in toen ik hem kocht, heeft niks met het circuit te maken.

    Een 924 is juist zeer stijf, overigens is een 924 targa nog stijver door de verstevigingen in het dak.
    Als je met een 924/944 gaat racen is doorlassen van de carosserie zelfs niet nodig, een rolkooi en een strutbar geeft voldoende extra stijfheid voor het circuit.
    937 racer


  5. #15
    Ingeschreven
    08/11/2008
    Berichten
    369

    Re: Koetswerkstijfheid

    Just quoting q01z

    ......
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924turbo2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pocketmech
    Kijk bij een meeting maar eens naar de 924 van q01z: door de torsiekrachten (op het circuit) is zijn dak compleet vervormd (golven in het plaatstaal :shock: ). Torsiestijf istie niet, maar wat flexibel is zal niet stel breken!! :mrgreen:
    Dat is bullshit, die deukjes zaten er al in toen ik hem kocht, heeft niks met het circuit te maken.

    Een 924 is juist zeer stijf, overigens is een 924 targa nog stijver door de verstevigingen in het dak.
    Als je met een 924/944 gaat racen is doorlassen van de carosserie zelfs niet nodig, een rolkooi en een strutbar geeft voldoende extra stijfheid voor het circuit.
    924S: Eenvoud, overtuiging, actie!


  6. #16
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Koetswerkstijfheid

    Marc is toch ook zo creatief :grin:
    937 racer


  7. #17
    Ingeschreven
    08/11/2008
    Berichten
    369

    Re: Koetswerkstijfheid

    En het klinkt ook wel vet stoer! (en hij heeft er heeeel veel plezier mee!)
    924S: Eenvoud, overtuiging, actie!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •