Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29
  1. #11
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Stoelen opnieuw laten bekleden..

    Vette site! Die matten, die radio... als ik een geweldig mooie 924 had, kwam dat spul er ook!


  2. #12
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Stoelen opnieuw laten bekleden..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom
    Vette site! Die matten, die radio... als ik een geweldig mooie 924 had, kwam dat spul er ook!
    ja,......die matten dat is wel wat :euh


  3. #13
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Stoelen opnieuw laten bekleden..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Space

    :bedankt voor de link.
    heb je er al wat aan gehad?


  4. #14
    Ingeschreven
    10/04/2009
    Berichten
    402

    Re: Stoelen opnieuw laten bekleden..

    Heb een nieuwe offerte laten maken , 2 stoelen helemaal opnieuw bekleed inclusief le mans strepen 700 Euro

    vind het wel heel veel geld , maar ze komen wel helemaal perfect terug dan .. even kijken nog of ik het laat doen .

    bij de lokale Porsche boer hier kosten 2 stoelen 600 euro , en die zijn ook al wel wat ouder.. dusjha..

    ik moet er nog ff over denken

    @LWB om de stof zelf te kopen komt ongeveer op hetzelfde neer. 79 euro de meter ... hoeveel meter zou ik ongeveer nodig hebben voor 2 stoelen ? 4 ong?
    Met vriendelijke groet, Jeroen


  5. #15
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Stoelen opnieuw laten bekleden..

    Waarschijnlijk zelfs 5, zo globaal geschat...


  6. #16
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Stoelen opnieuw laten bekleden..

    Tja, die stoelen. Ik heb met een aantal mensen gesproken die me vertelden dat het ontwerp van deze stoelen gewoon niet deugt. Dus dat als je ze opnieuw laat bekleden ze op een gegeven moment weer gaan scheuren op de naden.
    Het nieuwe type stoelen zoals in de 964 en de 944 is echt veel beter.
    Ik heb zelf een paar zwart volleren 964 stoelen gekocht voor 700 euro. Maar als je perse origineel wilt zit je aan dit type stoelen vast.

    Krijg je ook volledig nieuw schuim voor die 700 euro? Anders zou ik het niet doen.

    Duncan


  7. #17
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Stoelen opnieuw laten bekleden..

    Volgens mij heeft Porsche de kunstlederen vlakken aan de zijkant gewoon te kort gemaakt. Als de schuimvulling doorzakt, komt er teveel spanning op te staan en scheurt het materiaal.

    Overigens vind ik kritiek op iets wat meer dan 25 jaar oud is en wat slijtageverschijnselen begint te vertonen wat overdreven, ik heb auto's van vier jaar oud gezien waarvan de bekleding al aardig vergaan was.


  8. #18
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Stoelen opnieuw laten bekleden..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duncan
    Tja, die stoelen. Ik heb met een aantal mensen gesproken die me vertelden dat het ontwerp van deze stoelen gewoon niet deugt. Dus dat als je ze opnieuw laat bekleden ze op een gegeven moment weer gaan scheuren op de naden.
    Het nieuwe type stoelen zoals in de 964 en de 944 is echt veel beter.
    Ik heb zelf een paar zwart volleren 964 stoelen gekocht voor 700 euro. Maar als je perse origineel wilt zit je aan dit type stoelen vast.

    Krijg je ook volledig nieuw schuim voor die 700 euro? Anders zou ik het niet doen.

    Duncan
    Heb je al bij Martin geïnformeerd? Die stoelen die hij heeft laten maken zijn volgens mij prima kwaliteit.


  9. #19
    Ingeschreven
    10/04/2009
    Berichten
    402

    Re: Stoelen opnieuw laten bekleden..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duncan
    Tja, die stoelen. Ik heb met een aantal mensen gesproken die me vertelden dat het ontwerp van deze stoelen gewoon niet deugt. Dus dat als je ze opnieuw laat bekleden ze op een gegeven moment weer gaan scheuren op de naden.
    Het nieuwe type stoelen zoals in de 964 en de 944 is echt veel beter.
    Ik heb zelf een paar zwart volleren 964 stoelen gekocht voor 700 euro. Maar als je perse origineel wilt zit je aan dit type stoelen vast.

    Krijg je ook volledig nieuw schuim voor die 700 euro? Anders zou ik het niet doen.

    Duncan
    Duncan , voor die 700 krijg ik alles nieuw , dus ook mijn le mans strepen . ik weet het is veel geld , maar heb wel weer perfecte stoelen he..
    Met vriendelijke groet, Jeroen


  10. #20
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Stoelen opnieuw laten bekleden..

    700 euro vraag ik me af hoe dat er uit gaat zien.

    en hoe ze het doen.

    het is namelijk een zeer laag bedrag.

    maar dat had ik al gezegd.

    ben benieuwd hoe het er dan uit ziet.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •