Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26

Onderwerp: GVD

  1. #11
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: GVD

    Ik ken het gevoel, het is inderdaad enorm balen, daarom heb ik het wapentje niet vast zitten, als ik de porsche dan parkeer haal ik hem eraf en neem hem mee naar binnen. Als je de pootjes ietsjes buigt valt ie er niet zomaar vanaf. Ik weet het is niet Porsche waardig, maar het scheelt een hoop frustraties!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  2. #12
    Ingeschreven
    08/11/2008
    Berichten
    369

    Re: GVD

    rubber ringetjes om de pootjes en 10.000V er op.... :yikes
    924S: Eenvoud, overtuiging, actie!


  3. #13
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: GVD

    Dat zijden ze tegen mij ook al toen ik bij de Porsche garage stond voor een nieuw onderleg rubbertje..
    Nadat ze mijn embleem twee maal gestolen hebben, ben ik over gegaan op een sticker.. Je kunt wel bezig blijven.. Als ik ooit een garage tot mijn beschikking heb komt er weer een embleempje op, heb ik nog kant en klaar liggen met rubber :wink:


  4. #14
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: GVD

    Ik ga voor David zijn oplossing denk ik
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #15

    Re: GVD

    Die van mij zit nu vast met 2-componenten metaal-metaal gebeuren. Lijk redelijk stevig te zitten en ondanks dat ik in het centrum van Leiden woon is men er tot nu toe van af gebleven.

    Maar je had ze toch al eerder eraan zien zitten ... was natuurlijk wachten op de 2e poging. Alarm installeren met bewegingsmelder daar aan de voorkant is wellicht wat teveel van het goede.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  6. #16
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: GVD

    Yeah klopt ja, maar of het de zelfde zijn, dat weet ik niet

    Enne ja, hoe steviger ze vast zitten, hoe meer kans op schade.. zo kan je het ook bekijken :euh
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  7. #17
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: GVD

    TROOST JE ZELF. :slaap

    Ik heb gelezen op het duitse forum dat ze het embleem wilden stelen, dat is hun niet gelukt, zal vast gelijmd met 2 componenten, toen hebben ze de hele auto maar meegenomen. ops:

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  8. #18
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: GVD

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harry
    TROOST JE ZELF. :slaap

    Ik heb gelezen op het duitse forum dat ze het embleem wilden stelen, dat is hun niet gelukt, zal vast gelijmd met 2 componenten, toen hebben ze de hele auto maar meegenomen. ops:
    Dat is wel weer een HEUL sterk verhaal!
    Dan waren ze waarschijnlijk ook al op de auto uit


  9. #19
    Ingeschreven
    26/12/2008
    Berichten
    45

    Re: GVD

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harry
    TROOST JE ZELF. :slaap

    Ik heb gelezen op het duitse forum dat ze het embleem wilden stelen, dat is hun niet gelukt, zal vast gelijmd met 2 componenten, toen hebben ze de hele auto maar meegenomen. ops:
    Hoe weten ze alleen dat ze het eerst hebben proberen te jatten (embleem) en toen dat niet lukte de hele auto maar gejat?
    auto heb je dan toch niet meer?

    mooi zou zijn als je op het frame idd even 40.000 volt erop zet (schrikdraadtrafo???)
    al een keer eerder gehad... zoiets
    mischein helpt het wel als je het flonk poetst met commandant. wel opassen dat het dan niet gaat krassen als je iets te asswertief poetst.


  10. #20
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: GVD

    Hij word nog een keer compleet gespoten

    Ik denk ongeveer aan het einde van de zomer

    Maar eerst even een nieuw embleem, distributieriem enz. nieuwe deuren , 924 gt kitje en een chiwauwa

    (Ja vriendin wilt er eentje )
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •