Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 38
  1. #11
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: XoReP's 924 mini-opknap projectje

    Ze schroefden voor die tijd zeker geen baggerspeakers in de 924...


  2. #12
    Ingeschreven
    25/04/2009
    Berichten
    132

    Re: XoReP's 924 mini-opknap projectje

    Ik heb net trouwens nog ff een nieuw bougiedoppensetje besteld die ik hopelijk zo ook meteen kan ophalen, want af en toe floept 1 bougiedop er een beetje af waardoor hij niet lekker dan loopt en heb mijn handen al genoeg gebrand nu haha

    Dus nu een mooi nieuw setje


  3. #13

    Re: XoReP's 924 mini-opknap projectje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XoReP
    Ik heb net trouwens nog ff een nieuw bougiedoppensetje besteld die ik hopelijk zo ook meteen kan ophalen, want af en toe floept 1 bougiedop er een beetje af waardoor hij niet lekker dan loopt en heb mijn handen al genoeg gebrand nu haha

    Dus nu een mooi nieuw setje
    Ik heb er na aankoop ook meteen een nieuw setje op gezet, via Marktplaats koste dat toch maar 50 euro.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  4. #14
    Ingeschreven
    25/04/2009
    Berichten
    132

    Re: XoReP's 924 mini-opknap projectje

    Ik heb ze er vanmiddag op kunnen zetten en heb al het idee dat hij ook nog beter loopt, iig vallen ze er nu niet meer eraf haha
    Overigens heb ik Beru's met die metalen omhulsels, die zitten er veel beter op ook. Was er 87eu voor kwijt.

    Alleen een beetje raar dat de verdeelkap licht gedraaid kan worden dus weet neit of dat nog wat uitmaakt voor de afstelling :


  5. #15
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: XoReP's 924 mini-opknap projectje

    Zolang je alleen het plastic deksel een heeel klein beetje kunt draaien (minder dan 5gr) is er niets aan de hand.
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  6. #16
    Ingeschreven
    25/04/2009
    Berichten
    132

    Re: XoReP's 924 mini-opknap projectje

    Ah oke, tis ook meer een soort van speling idd te noemen.

    Net trouwens ff een hele dikke 500KM gereden met me wagentje en ff in Duitsland 190 op mijn teller gezet, en jezus wat ligt die wagen toch heerlijk op de weg


  7. #17
    Ingeschreven
    25/04/2009
    Berichten
    132

    Re: XoReP's 924 mini-opknap projectje

    Gister ff nieuwe brandstofpomp eronder gegooit, oude bleek te lekken bij dat ding wat je erin schroeft dus oude is nog te redden, maarja meteen maar mijn nieuwe eronder gegooit, ding maakt wel veel meer geluid als mijn originele Bosch maar hij doet het en dat vind ik veel belangrijker, buiten dat hij nu echt merkbaar beter rijd, mogelijk doordat het systeem nu goed op druk is.


  8. #18
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: XoReP's 924 mini-opknap projectje

    Het is een goed idee om ook meteen het brandstoffilter te vervangen.


  9. #19
    Ingeschreven
    25/04/2009
    Berichten
    132

    Re: XoReP's 924 mini-opknap projectje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom
    Het is een goed idee om ook meteen het brandstoffilter te vervangen.
    Die zag er ook al gedateerd uit zag ik een tijdje geleden maar is er een beetje bij ingeschoten. Vandaag anders ff eentje halen als ik tijd heb


  10. #20
    Ingeschreven
    25/04/2009
    Berichten
    132

    Re: XoReP's 924 mini-opknap projectje

    Inmiddels trouwens vervangen en meteen foto'tje gemaakt van hoe het onder mijn motorkap eruit ziet :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •