Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24
  1. #21
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: 924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    tijdens het lopen bij de injectoren bijvoorbeeld wat wd40 spuiten en dan kijken of de auto anders gaat lopen.

    anders wil ik binnenkort er ook wel naar kijken moet je ff pb sturen.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  2. #22
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    Dit probleem lijkt ook op de mijne. Ik verdenk de injectoren ervan. Toen ik mijn 924 kocht liep ie als een zonnetje. Ik haalde hem op en hadden ze er injectorreiniger ingedaan, als extra . De dag erop liep ie al slecht eigenlijk. En als ik de bougies eruit haal is de derde bougie zwart. Dus maar ff nieuwe injectoren besteld op E-bay. Hoop ze volgende week binnen te krijgen. Laat wel ff weten hoe is is afgelopen!

    greetz,

    Artsaxman.
    Share
    | Like

    Je kan beter al je ideeën in een topic houden en dan even linken naar wat je bedoeld

    http://community.924forum.nl/f13/sle...en-motor-1342/

    Ga nu niet als een gek nieuwe onderdelen bestellen dan heb je in no time een nieuwe 924
    De injectoren hebben een rubber ringetje en die kan scheuren en daar door valse lucht zuigen
    Jij bent al geholpen met alleen de rubber ringetjes


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  3. #23
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717

    Re: 924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    volgens mij is het te wijten aan het benzine lek, ik heb alles uitgezocht en je kan even kijken op topic waar ik momenteel mee bezig ben.
    Ook aan de injectors, heb ook bij koude start dat er 2 niet goed werken bij laag toerental.

    Deze verstuiven dan niet mooi,

    Na het repareren van het bezinelek, steek je de 4 injectors in een doorzichtige fles.
    je laat je pomp constant draaien, als je een contact hebt bij je spinnekop (safty contact) die de pomp aanstuurt waneer de wagen start.
    Dan trek je deze gewoon uit en hoef je je relais niet te overbruggen. De pomp zal dan draaien wanneer het contact op staat.

    Dus dus 4 injectors in de flessen, pomp draaien en je luchtklep lichtjes naar omhoog duwen.
    Kijk of de 4 injectors mooi verstuiven, op hezelfde moment.
    Ze mogen niet druppen of in een straal spuiten.
    Indien ze dat wel doen, zal je zien dat deze injectors op de plaats zitten van de cilinders die bij laag toerental net goed mee draaien.

    De bougie wordt dan eigenlijk volledig nat gespoten en werkt niet goed mee.

    Bij hoog toerental, dus als je je luchtweger hoger opheft, zal je zien dat de injectors allen gelijker zullen verdelen.
    Met name dus ook die die niet goed werken.
    Vandaar dat je bij hoog toerental als een speer gaat


  4. #24
    Ingeschreven
    12/11/2011
    Berichten
    30

    Re: 924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    Zo! Nieuwe injectoren erin, en ze loopt meteen al een stuk beter, niet meer inhouden. Het was dus echt wat ik al dacht dat er aan de hand was. Een stukke injector. Nu nog een keer kleppen stellen en dan is dat dan weer dat. Heeft ff geduurd maar eindelijk heb je dan ook wat. Nog ff aankijken en dan mag dit topic wat mij betreft dicht. Bedankt voor alle hulp!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •