Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24
  1. #1
    Ingeschreven
    12/11/2011
    Berichten
    30

    924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    Hier ff een update:

    924 gekocht verleden maand en het ding liep als de brandweer.
    Maar meteen toen ik hem had was het slecht starten en inhouden. Heb er verder nix aan veranderd. Ook al andere benzine
    geprobeerd, niets van dit alles. Bij normaal gemiddeld gebruik doet ie 1 op 8 nu.
    Misschien komt het door de injector reiniger die ze erin hadden gegooid, geen idee.
    Verder heb ik bougies vervangen, gewoon de NGK's die erin moeten erin gedaan, rotor en verdeelkap
    vervangen, en nu start ie weer als een zonnetje.
    Echter....Als je gewoon netjes 80 op een buitenweg wilt rijden, of 120 op de snelweg, dus een constante snelheid,
    houdt ie in, dus moet je net weer ff op het gas om weer normaal te kunnen rijden.
    Hebben meer 924 rijders dit ook? Krijg het gevoel dat ie te rijk staat afgesteld, net of ie een beetje verzuipt soms.
    Moet ie misschien worden afgesteld? De garage waar ie vandaan komt weet niet hou ze zo'n auto moeten afstellen...Op zich al vreemd.
    Ik woon in de omgeving van Ermelo/Harderwijk. Weet iemand misschien een garage of een handige Harrie die dit kan oplossen?


  2. #2
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    voer eens de standaard instelling van de K-jetronic uit. Wellicht krijgt de motor teveel benzine doordat je injector reiniger gebruikt hebt. Met de zoekfunctie is de werkmethode makkelijk te vinden!
    succes!!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #3
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    kijk ook je vacuem vervroeger na
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #4
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: 924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    Inhouden en stotteren bij constante snelheid is volgens mij een te arm mengsel.

    Hang je 924 eens aan de uitlaatgastester, en stel je CO. Rond de 2% zit je volgens mij aardig goed om het stotteren in ieder geval op te lossen.

    Succes.


  5. #5
    Ingeschreven
    12/11/2011
    Berichten
    30

    Re: 924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    Thanx, nu nog iemand met ervaring in de buurt van Ermelo die me 'dr ff mee kan helpen. Goeie garage mag ook!!!

    ---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

    Heb je een imbus sleutel nodig voor de mengselschroef? Zit die bij de spinnekop? En stel je daar ook co2 mee af? Heeft iemand daar een foto van of zoiets?


  6. #6
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: 924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artsaxman Bekijk Berichten
    Thanx, nu nog iemand met ervaring in de buurt van Ermelo die me 'dr ff mee kan helpen. Goeie garage mag ook!!!

    ---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

    Heb je een imbus sleutel nodig voor de mengselschroef? Zit die bij de spinnekop? En stel je daar ook co2 mee af? Heeft iemand daar een foto van of zoiets?

    CO2 aanpassen kan ieder garage bedrijf met een CO2 meter. Dat zou geen probleem mogen zijn lijkt me.


  7. #7
    Ingeschreven
    12/11/2011
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    47

    Re: 924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    He, ik woon in Nunspeet en hier bij me in de straat hebben ze pas een 944 compleet opgeknapt en ik heb ze pas gevraagd of ze de mijne binnenkort ook willen nalopen en ze konden dit doen. Misschien die proberen? Het bedrijf heet: de Witte en zit aan de Oosteinderweg. Het ziet er armzalig uit maar ze leveren goed werk!


  8. #8
    Ingeschreven
    12/11/2011
    Berichten
    30

    Re: 924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    Hartelijk dank! ga ik doen!


  9. #9
    Ingeschreven
    12/11/2011
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    47

    Re: 924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    Met je boulide al bij de Witte geweest?


  10. #10
    Ingeschreven
    12/11/2011
    Berichten
    30

    Re: 924 1981 | Inhouden bij constante snelheid

    Nee, veel te druk geweest met werk, jammer genoeg. Vanmiddag bij een garage waar een vriend werkt gaan we ff kijken. Als we het niet voor elkaar krijgen is de volgende stap naar de Witte. Thanx!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •