Pagina 5 van de 5 EersteEerste 12345
Resultaten 41 tot 50 van de 50
  1. #41

    Re: Inzichten gevraagt voor mogelijk probleem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Bassie-
    kunnen zeer zeker allemaal oorzaken zijn dat ie niet goed loopt.

    maar of dat het probleem is.
    Ik weet het niet precies. Het voornaamste wat ie nu raar doet is dat het net lijkt of hij op 3 poten loop als je start, kan dit dat veroorzaken of niet. Als het niet echt eraan te koppelen is ga ik door met demontage. Maar als er een grote kans is dat dit het euvel is kan ik 'm beter weer in elkaar zetten en kijken wat er gebeurd...
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  2. #42
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Inzichten gevraagt voor mogelijk probleem

    zit die ring goed afgesloten in het midden??

    en verder zat die slang nou los??

    en sluiten ze wel goed af??
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  3. #43

    Re: Inzichten gevraagt voor mogelijk probleem

    Hij zoog zeker valse lucht aan, die ring zit niet overal vast tegen de zijkant. De slangeklem zat om de buitenste rand, weet niet wat ik er verder over moet zeggen.

    Met benzine sloeg ie de laatste tijd met stationair lopen ook vaak af, misschien dat het met het doortrekken op de snelweg verder gescheurd is.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  4. #44
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Inzichten gevraagt voor mogelijk probleem

    misschien heb je geluk :!:
    ik zou het goed monteren en de motor weer opbouwen
    als je geluk hebt bespaar je een kapitaal!
    think PORSCHitive


  5. #45

    Re: Inzichten gevraagt voor mogelijk probleem

    pfft, ik weet niet hoe ze die lpg vergasser erin heb gekregen maar het andere inlaat rubber lijkt veel groter, of het is inmiddels helemaal uitgerekt ...

    Kan ik 'm starten zonder koelvloeistof trouwens of is dan meteen m'n waterpomp naar de klote
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  6. #46
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Inzichten gevraagt voor mogelijk probleem

    heel veen starten kan maar denk er aan dat je motor geen koeling heeft dus liever niet te lang.

    CA 30 sec of zo.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  7. #47

    Re: Inzichten gevraagt voor mogelijk probleem

    oke, heb het net weer netjes valse lucht vrij gemonteerd. Hij starte in ieder geval weer een stuk gemakkelijker en liep ook beter maar ik moest gas bij blijven geven. Onder de 1000 toeren schudde het motorblok redelijk en kan 'm koud ook niet stationair laten lopen. Dus de demontage gaat weer verder.

    Wel grappig de aanspraak die je krijgt als je buiten zo bezig bent. Heb nu een kaartje van een oudere man verderop die ook nog reserve onderdelen heeft liggen waaronder een kop. Dus heb nu veel keuze waar ik de onderdelen vandaan haal
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  8. #48
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Inzichten gevraagt voor mogelijk probleem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pas
    Wel grappig de aanspraak die je krijgt als je buiten zo bezig bent. Heb nu een kaartje van een oudere man verderop die ook nog reserve onderdelen heeft liggen waaronder een kop. Dus heb nu veel keuze waar ik de onderdelen vandaan haal
    dus toch nog een beetje geluk :!:
    think PORSCHitive


  9. #49
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Inzichten gevraagt voor mogelijk probleem

    Dit kan zeker het prbleem zijn, ik zou eerst de rubberebuis vervangen, kost maar iets van 20 euro bij de dealer.

    Ik heb 1 keer gehad dat hij los schoot tijden het rijden, dan slaat je motor meteen af. Dus ik denk dat het probleem hierin zit, valse lucht.
    937 racer


  10. #50

    Re: Inzichten gevraagt voor mogelijk probleem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924turbo2
    Dit kan zeker het prbleem zijn, ik zou eerst de rubberebuis vervangen, kost maar iets van 20 euro bij de dealer.

    Ik heb 1 keer gehad dat hij los schoot tijden het rijden, dan slaat je motor meteen af. Dus ik denk dat het probleem hierin zit, valse lucht.
    Had al een andere liggen en heb die er vanmiddag op gehad en dat gaf wel iets verbetering maar nog steeds liep ie niet normaal zoals ik eerder schreef

    Het zal zeker niet geholpen hebben toen ik 'm ff doortrok. Trouwens, de doorgang voor de inlaat is best een klap kleiner met die vergasser erin, zal ook wel niet bevoordelijk zijn voor de prestaties als je het op benzine zet.

    Het gaat nu gewoon open, het liefst laat ik ook flashlube installeren maar hiervan hoorde ik ook al dat het nauw luisterd en zeker niet zelf gedaan moet worden.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •