Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Onderwerp: Frenske

  1. #1

    Frenske

    Beste clubleden en forumgangers, Velen van jullie zullen Frenske hier op het forum wel kennen, sommigen zullen weten dat ik zijn zoon ben. Helaas heb ik geen goed nieuws. Afgelopen dinsdag is Frans plotseling overleden. Hij was al enige tijd thuis van zijn werk door darmklachten, achteraf blijkt hij darmkanker gehad te hebben. Wij, de familie, en hijzelf wisten hier niets van en vermoedden ook niets. De uitvaart van Frans is afgelopen zaterdag in besloten kring geweest. Ik weet dat hij met heel veel plezier hier met alle liefhebbers in contact kwam. Zijn Porsche was een heel groot deel van zijn leven. Omdat dit zo'n groot deel was voel ik mij "geroepen" om zijn Porsche helemaal af te maken zoals hij dat gewild zou hebben. Ik hoop dat ik hierbij op jullie steun kan rekenen, want ik zal nog veel vragen hebben. Met een enorme brok in mn keel mag ik jullie denk ik wel namens hem bedanken voor de geweldige tijd die hij hier gehad heeft! mvg Kel de Bruijn


  2. #2
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Frenske

    Gecondoleerd, ben erg geschokt, het is moeilijk om iets te schrijven, we gaan de humor van Frans in ieder geval erg missen op het forum.

    Maak zijn 924 af en verkoop hem nooit meer !
    937 racer


  3. #3
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Frenske

    Hallo Kel!

    Wij schrikken hier behoorlijk van je bericht! Ik heb hier werkelijk geen woorden voor. We zullen je missen Frans!

    Ik wens Kel en familie heel veel sterkte met het verlies van jullie dierbare Frans. En op onze steun kun je altijd rekenen.

    Vanaf heden is Frans dan ook ons Erelid en dat zal bij al zijn posts onder zijn naam staan!

    Frenske.jpg

    David en Charlotte
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #4
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: Frenske

    Beste Kel,

    Gecondoleerd, wat een vreselijk naar bericht...
    Ik lees dit forum regelmatig en met veel plezier. Frenske kom je dan vanzelf tegen. Hij was altijd bereid om iedereen te helpen, met kennis van zaken, altijd positief en soms met een kwinkslag. Ik heb het genoegen gehad om hem een keer te spreken op een meeting. Een naam kreeg een gezicht.
    Ik wens jou en je familie veel sterkte. Met de witte 924 van Frenske zal het vast goed komen.
    924S '87


  5. #5
    Ingeschreven
    11/01/2011
    Berichten
    52

    Re: Frenske

    Hallo Kel,

    Heel veel sterkte met het verlies van je vader. Ik zal zijn gevatte uitspraken op dit forum gaan missen!
    Succes met het opknappen van je vader's Porsche.

    Frank


  6. #6
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Frenske

    gecondoleerd, heel veel sterkte met het verlies.

    we zullen zijn humor hier op het forum missen.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  7. #7

    Re: Frenske

    jemig ,hier schrik ik wel een beetje van.
    ik heb Frans ook op een meeting mogen ontmoeten.
    gecondoleerd , en heel veel sterkte voor de familie.


  8. #8
    Ingeschreven
    26/03/2011
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    651

    Re: Frenske

    Ik ben nog niet zo lang lid, maar heb in het afgelopen halfjaar absoluut van zijn kennis en hulp genoten en schrik hier ook van.

    Gecondoleerd, en veel sterkte voor de Familie.
    Laatst gewijzigd door powerflux; 02/01/2012 om 21:06.
    Porsche 924 2.0i 1979 [ITB&EFI]
    Volvo 340 DL 14.4E 86/340 GL LPG 84/360 GL LPG 86/360 GLT 2.0i 87 [verkocht]
    Volvo 740 GL 2.3i 1989 Estate [verkocht]
    Volvo V90 3.0i 1997 Estate [585.585]


  9. #9
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: Frenske

    Dit is inderdaad wel even schrikken.

    Gecondoleerd en heel veel sterkte aan alle nabestaanden.

    We zullen hem missen met z'n gevatte opmerkingen en aanwezige persoonlijkheid.
    Laatst gewijzigd door -cees-; 02/01/2012 om 21:36.
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  10. #10
    Ingeschreven
    19/08/2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    257

    Re: Frenske

    Beste Kel, gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van dit onverwachte verlies. Ik keek in mijn inbox en zag dat ik ook contact met Frans had.
    Ik hoop dat de 924 een gedeelde hobby is. Mijn vader is reeds lang dood en heeft veel auto's versleten. Als ik een bijvoorbeeld een DS of oude Alfa zie moet ik even aan hem denken.
    Gr Larry


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •