Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: Frenske

  1. #21
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: Frenske

    Geachte Kel,
    Je vader was meer dan forum-lid, maar gaf ook de inspiratie aan allen van ons, voor onze prachtige hobby.

    Hierbij mijn condoleance

    Nu is er alleen nog de stilte, het verdriet en de pijn.
    Vertrouw: het zal niet altijd zo zijn.
    De diepste wond wordt verzacht door de tijd.
    Maar de herinnering aan Frans die houden wij. Die raak je niet kwijt.

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  2. #22
    Gecondoleerd met dit plotselinge verlies... Veel sterkte toegewenst.
    Porsche 924 (1984) - Renault Megane Cabrio (1998)
    Landrover Freelander softtop v6 (2001) - Ford Fiesta (2001) - Skoda Superb iV L&K combi (2021)


  3. #23
    Ingeschreven
    15/10/2010
    Berichten
    173

    Re: Frenske

    Je wordt er stil van. Gecondoleerd en heel veel sterkte met jullie verlies.

    Marco
    924S, model 1987
    Rechnungsdatum 21-11-1986


  4. #24
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: Frenske

    Beste Kel, ik wist niet wat ik las en ben hier vreselijk van geschrokken. Heel veel sterkte met het verlies!


  5. #25

    Re: Frenske

    Iedereen heel erg bedankt voor de mooie woorden en de steun!

    Er komt een heleboel op ons af om te regelen momenteel.. Ik denk dat ik van het weekend ga proberen te inventariseren wat er nog moet gebeuren aan de porsche om hm rijdend te krijgen.. Ik ga jullie iig op de hoogte houden..


  6. #26
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: Frenske

    Veel sterkte met het verlies!

    Hier op het forum bleek dat zijn zoon en de witte 924 zijn grote trots waren. Jouw roeping om zijn 924 af te bouwen zou hij ongetwijfeld geweldig waarderen.
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  7. #27
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: Frenske

    Zo, dit is heftig zeg... Frans was wat mij betreft één van de gangmakers van het forum en hij heeft mij en vele anderen van hulp en onderdelen voorzien. Gecondoleerd en sterkte voor alle familie en vrienden.


  8. #28
    Ingeschreven
    17/08/2010
    Locatie
    smalste stuk van nederland susteren
    Berichten
    128

    Re: Frenske

    met grote geslagenheid lees ik dit nare bericht zeker als je bedenkt dat we afgelopen zomer nog een vooruit voor onze porche bij hem in born hebben opgehaald.Frans had toen net als mijn vrouw hevige rugpijn en vertelde dat hij graag iets aan zijn porche wilde doen maar voorlopig niet kon.Hij vertelde 100en een verhalen over wat hij voor passie had voor de porche wat die al gedaan had o.a zijn stoelen in leer laten overtrekken en ga zo maar door.Hij sprak zo gepassioneerd over zijn porche dat mijn zoon zich ook een heeft aangeschaft en als er vragen waren konden we altijd op hem rekenen.Hij zou afgelopen zomer zijn langsgekomen om naar beide wagens van ons te komen kijken.Helaas heeft dit niet mogen baten.Ik wens de familie heel veel sterkte met dit verlies en hopenlijk zal de opvolger met veel plezier zijn traject voortvolgen.We wensen u veel wijsheid op dit forum.een forumgenoot die het nauwelijks kan bevatten. heel veel sterkte familie en vrienden en forumgenoten die hem persoonlijk kende. gr willy petra en kinderen


  9. #29
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Frenske

    Ik ben al een tijd niet meer actief op het forum, lees af en toe nog wel eens mee maar weet nog goed dat hij zich aanmelden op het forum met zijn humor die niet altijd iedereen begreep en na zijn eerste meeting in zijn P(eugeot) wist iedereen wel wat voor man het was , een aardige man met kennis en zijn eigen humor!

    Een groot gemis voor velen!

    Succes iedereen!!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  10. #30
    Ingeschreven
    26/02/2010
    Berichten
    90

    Re: Frenske

    Heel veel sterkte met dit grote verlies.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •