Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 35
  1. #11
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: m burgers Porsche 924 '82 + 924 S '85 + Diesel junior

    :duim welkom,fraai rood (wagen)park.


  2. #12
    Ingeschreven
    10/04/2009
    Berichten
    402

    Re: m burgers Porsche 924 '82 + 924 S '85 + Diesel junior

    WoW wat een wagenpark , die tractor vond ik ook bijzonder gaaf . ectht een leuk ding om te hebben/te restaureren!
    Met vriendelijke groet, Jeroen


  3. #13
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: m burgers Porsche 924 '82 + 924 S '85 + Diesel junior

    misschien ken je ze al maar dit zijn echte aanraders op het gebied van Porsche dieselstokers (excl Cayenne :lol: )

    http://www.schwungrad-versand.de/shop/i ... age=search


  4. #14
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: m burgers Porsche 924 '82 + 924 S '85 + Diesel junior

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB
    misschien ken je ze al maar dit zijn echte aanraders op het gebied van Porsche dieselstokers (excl Cayenne :lol: )

    http://www.schwungrad-versand.de/shop/i ... age=search" onclick="window.open(this.href);return false;
    Haha! :-D
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #15
    Ingeschreven
    30/01/2009
    Berichten
    40

    Re: m burgers Porsche 924 '82 + 924 S '85 + Diesel junior

    Inmiddels een nieuwe aanwinst erbij en morgen trouwens ook weer maar daar zal ik zo meer over vertellen. Vorige maand hebben we een Porsche 968 Clubsport cabriolet erbij gekocht. Deze is deels van mijn zoon en van mijzelf. Mijn zoon wees mij erop dat er een 968 aangeboden werdt voor een mooie prijs met wat werk. Om een lang verhaal kort te maken, we hebben hem maar opgehaald want dit is toch wel een buitenkans geweest voor ons en we hebben hier nog geen moment spijt van gehad.

    Even over onze aanwinst die wij morgen gaan ophalen. Een maat van mijn zoon is door ons ook besmet met het ' Transaxle virus'. Maaaaaar wilde geen 'normale' 924 of 924 S of 944. Dus is hij opzoek gegaan naar een 924 S Le Mans en het liefst een witte waar er in Duitsland maar 50 van zijn geleverd. Hoe het ook mogelijk is heeft hij er dus 1 gevonden in Duitsland. Morgen gaan wij erheen rijden en rijden wij de auto zelf terug op Duits 5 daags kenteken wat de beste man voor ons geregeld heeft.


  6. #16
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: m burgers Porsche 924 '82 + 924 S '85 + Diesel junior

    strak karretje!! en die witte Le Mans? stond die niet al een tijdje op duits internet of vergis ik me? Ben benieuwd naar de fotokes!! (ps Ricky, een transaxle is wat anders dan een hondake, nietwaar?:whistle
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #17
    Ingeschreven
    30/01/2009
    Berichten
    40

    Re: m burgers Porsche 924 '82 + 924 S '85 + Diesel junior

    Transaxle is de shit....hihihi stiekem. Daarom gaat de Honda plaatsmaken voor een Porsche . De S Le Mans wordt inderdaad aangeboden op mobile.de maar we zijn dus gister wezen kijken naar de auto met de intentie om terug te rijden met de S en de Mazda van me pa. Eenmaal aangekomen viel het zo enorm tegen......allemaal roestplekjes, interieur is slecht etc etc. Hij was dus dusdanig slecht dat we hem na 420 km rijden gewoon hebben laten staan.


  8. #18
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: m burgers Porsche 924 '82 + 924 S '85 + Diesel junior

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door m burgers Bekijk Berichten
    Transaxle is de shit....hihihi stiekem. Daarom gaat de Honda plaatsmaken voor een Porsche . De S Le Mans wordt inderdaad aangeboden op mobile.de maar we zijn dus gister wezen kijken naar de auto met de intentie om terug te rijden met de S en de Mazda van me pa. Eenmaal aangekomen viel het zo enorm tegen......allemaal roestplekjes, interieur is slecht etc etc. Hij was dus dusdanig slecht dat we hem na 420 km rijden gewoon hebben laten staan.
    jammer jammer jammer
    en daar rijd je dan zo een stuk voor!
    think PORSCHitive


  9. #19
    Ingeschreven
    30/01/2009
    Berichten
    40

    Re: m burgers Porsche 924 '82 + 924 S '85 + Diesel junior

    Inderdaad, de eigenaar had gewoon eerlijk tegen ons moeten zijn en had niet moeten zeggen dat hij kwa exterieur puntgaaf zou zijn (want dat was hij van ver nog niet eens). Nouja.....we gaan opzoek naar een betere witte S Le Mans.


  10. #20
    Ingeschreven
    28/10/2007
    Locatie
    Schoonebeek
    Berichten
    124

    Wink Re: m burgers Porsche 924 '82 + 924 S '85 + Diesel junior

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door m burgers Bekijk Berichten
    Een maat van mijn zoon is door ons ook besmet met het ' Transaxle virus'. Maaaaaar wilde geen 'normale' 924 of 924 S of 944. Dus is hij opzoek gegaan naar een 924 S Le Mans en het liefst een witte waar er in Duitsland maar 50 van zijn geleverd. Hoe het ook mogelijk is heeft hij er dus 1 gevonden in Duitsland. Morgen gaan wij erheen rijden en rijden wij de auto zelf terug op Duits 5 daags kenteken wat de beste man voor ons geregeld heeft.


    Er staat er nog eentje in engeland te koop (helaas RHD)......niet alleen in Duitland geleverd!

    http://www.autotrader.co.uk/classifi...easc&logcode=p
    Arjan

    1987 - Porsche 924S


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •