Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 26 van de 26
  1. #21
    Ingeschreven
    16/12/2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    111

    Re: Middeltjes voor dashboard

    Klopt het komt ook alleen door de zon, Ik krijg veel aanvragen op DB te repareren van import auto's uit carlifornia, die hebben allemaal het zelfde probleem en daar hebben ze haast geen winter ! Op het moment dat er vocht op een onbeschadigd DB komt trekt dit niet in het vinyl ( is een soort van gesloten structuur) maar met leer is het een ander verhaal.


  2. #22
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Middeltjes voor dashboard

    Ik heb gezien dat Eckert in Duitsland voor 450 euro je dashboard vernieuwd. Ze verwijderen het vinyl, brengen de vorm terug met schuim in een mal en brengen nieuw vinyl aan.
    Heb je daar ervaring mee? Ik vroeg me vooral af hoelang dat mee zou gaan: is vinyl technology in 20 jaar vooruitgegaan :-)


  3. #23
    Ingeschreven
    16/12/2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    111

    Re: Middeltjes voor dashboard

    Tegenwoordig wordt er haast geen gebruik meer gemaakt van vinyl in de automotive, DB zijn bijna allemaal van vol kunststof gemaakt. En nee ik heb daar geen ervaring mee maar je mag er toch wel van uitgaan dat het gebruikte vinyl kwalitatief beter is dan 20 jaar geleden.


  4. #24
    Ingeschreven
    29/10/2009
    Berichten
    402

    Re: Middeltjes voor dashboard

    Btw:
    Mijn dashboard ziet eruit als nieuw! En mijne 924 is van 1980! :-)
    Goed onderhouden dus, én altijd binnen geslapen...
    En ik vind niet dat men er mag van uitgaan dat de kwaliteit 30 jaar geleden persé slechter was dan nu en/of in vergelijking met andere merken!
    Ik bedoel maar: aan welke wagen van 30 jaar oud zal aan de originele onderdelen niets haperen?
    Ik ga hout vasthouden als ik bedenk hoe mijn volvo v50 er binnen 28 jaar zal uitzien...:noidea:

    Grtz.

    Peter
    Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers


  5. #25
    Ingeschreven
    16/12/2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    111

    Re: Middeltjes voor dashboard

    Ik zeg niet dat de materialen vroeger slechter waren alleen dat men nu andere materialen gebruikt, Waarom ??????


  6. #26
    Ingeschreven
    29/10/2009
    Berichten
    402

    Re: Middeltjes voor dashboard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924porscheman Bekijk Berichten
    Ik zeg niet dat de materialen vroeger slechter waren alleen dat men nu andere materialen gebruikt, Waarom ??????
    Nee, ik zeg ook niet dat jij dat beweert!
    Ik wou dit enkel opmerken als aanvulling op de discussie én om aan te tonen dat niet alle 924 op leeftijd de specifieke kwaaltjes vertonen.

    Grtz

    Peter
    Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •