Pagina 12 van de 103 EersteEerste ... 289101112131415162262 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 1026
  1. #111
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    Mooi hoor!

    Ik moet ook nog steeds mijn 944 dorpel eens aanpakken, de vorge eigenaar ( niet martin ) heeft een paaltje geraakt waarscheinlijk bij de dorpel...
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  2. #112
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    Mja er komt zicht in de laswerken ;O)
    Hierna nog het dag dichtlassen en lasklus is klaar, daarna boden van couting ontdoen , dit om nog eventueele roestplekjes op te sporen....

    Thank's a lot


  3. #113
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852
    erg goed zoals je hem aanpakt!!1
    maar wat zit/zat er een hooooooop plamuur op de auto
    (de kant die door een vorige eigenaar is gedaan)
    think PORSCHitive


  4. #114
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388
    :duim blijf het veel werk vinden,weet je zeker dat je em gaat ombouwen en niet origineel gaat restaureren?


  5. #115
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717
    Mja idd een hele hoop plamuur, dat was om de roest weg te stoppen.... en zijn snoet is ook helemaal in elkaar geplakt met plamuur > sjonge sjonge sjonge, wat hebben ze hem toch mishandeld.... en in elkaar geprult.
    En de waagen gaat kilo's lichter wegen zonder al die overbodige plamuur, op sommige plaatsen wel bijna 3 cm dik !!!!!!!!
    Maar ik zie het wel goed komen hoor ;o)

    En ja ik ga hem ombouwen )

    Op zich is er niet meer zo veel aan om te bouwen, spoiler en luchtinlaat op motorkap.
    De snuit is eigenlijk al een gt bumper.... enkel de achterste wielkasten niet....

    maar jullie zullen wel zien ;o)

    PS hoe krijg ik de smiley's hier terug in mijn tekst s


  6. #116
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door replica Bekijk Berichten
    Mja idd een hele hoop plamuur, dat was om de roest weg te stoppen.... en zijn snoet is ook helemaal in elkaar geplakt met plamuur > sjonge sjonge sjonge, wat hebben ze hem toch mishandeld.... en in elkaar geprult.
    En de waagen gaat kilo's lichter wegen zonder al die overbodige plamuur, op sommige plaatsen wel bijna 3 cm dik !!!!!!!!
    Maar ik zie het wel goed komen hoor ;o)

    En ja ik ga hem ombouwen )

    Op zich is er niet meer zo veel aan om te bouwen, spoiler en luchtinlaat op motorkap.
    De snuit is eigenlijk al een gt bumper.... enkel de achterste wielkasten niet....

    maar jullie zullen wel zien ;o)

    PS hoe krijg ik de smiley's hier terug in mijn tekst s
    Nu al die overbodige kilo's plamuur eraf zijn, is ie waarschijnlijk ook meteen wat sneller! ; )
    Ja, heb ook dat probleem met die smiley's.... ??


  7. #117
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717
    Wat er hierna op de planning staat is het plamuren en wegwerken van lasnaden onderaan met nadenkit, ook binnen in de cockpit )

    Ook het dak terug strakmaken na het inlassen van de plaat, moet zeer precies gelast worden. ook het kromtrekken van het plaatwerk zo veel mogelijk beperken, maar heb hier een speciaale lastechniek voor.... indien jullie daar uitleg willen over weten, just ask.....
    ;O)

    Ondertussen kan ik me dan ook bezig houden met het plooien van nieuwe remleidingen en benzine leidingen..... terwijl de plamuur droogt.
    Maar eerst de achterbrug uit elkaar halen en nakijken, dan ontroesten, grondverf en lakken, vervolgens eerste gedeelte koeting aanbrengen waar de achterbrug komt te zitten, anders kan ik daar veel moeilijker aan, dan achterbrug monteren en wiellagers plaatsen.

    Voila dat is voorlopig genoeg s alhoewel gaat het aardig vooruit vind ikzelf ;o)

    En ik zl van alles foto's nemen, ga na dit project alles op dvd bewagen, alle foto's


  8. #118
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717
    hihi idd


  9. #119
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962
    je speciale lastechniek voor het dak mag je best uitleggen
    zelf moet ik ook wat plaatwerk gaan lassenoll:
    hoe minder plamuur hoe beterazz:


    en ff over de smiley's;
    via user CP naar opties wijzigen, onderaan bij diverse opties staat tekstverwerker, zet deze op geavanceerd en je kan smily's toevoegen in je post:bye
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  10. #120
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365
    Je schiet echt heel lekker op :-)

    Hoelang ben je ermee bezig ong per dag ?

    enne als er een x wat gelast moet worden , ben jij dan onze forumlasser ?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •