Pagina 1 van de 103 123451151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 1026
  1. #1
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717

    volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    Zo hier zijn dus enkele foto's van hoe hij er uit zag in den beginne, op het eerste zicht ziet hij er mooi uit, buiten het interieur dan :sick wat denken jullie?
    Want ik zal jullie kunnen verrassen denk ik :lol:


  2. #2
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    deze gele kleur staat hem helemaal niet slecht!!!!
    alleen jammer van dat after market opendak
    maar blijft de auto geel?
    think PORSCHitive


  3. #3
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    Ik ga het volgen ,ziet er zo ook niet gek uit.
    Succes :arrow:
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #4
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    ziet er gaaf uit, wat zijn dat voor velgen, staal ?
    937 racer


  5. #5
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    Leuke auto om te zien. Maar ........... weljammer dat de uitbouw van de achterwielkastenniet GT is. Of ga je dat nog ombouwen?


  6. #6
    Ingeschreven
    10/04/2009
    Berichten
    402

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    het word toch ook een 924 gt .. hele leuke auto om te zien! kleur past goed bij de auto :duim
    Met vriendelijke groet, Jeroen


  7. #7
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    leuke foto's maar dit is toch meer een ombouw naar de 944????
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  8. #8
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    Ik heb gezegd dat ik jullie ging verrassen hé dat is nog maar het begin, eigenlijk is deze auto een wrak.....
    hzt zal jullie snel dadelijk worden.... heb de auto gekregen van mijn vader die hij eerder kocht en de restauratie plannen in de diepvries heeft gestoken. Je zal zien kwa roest .... wat ik hersteld heb, de lak???? zeer slecht gespoten wordt jullie ook zeer binnenkort duidelijk, motor gedeelte nog meer geklungel> ze hebben er een carbu opgezet, heb inmiddels al alles voor de injectie onderdelen ;O) en dan nog een truk voor hem veel meer power te geven met dezelfde injectie.
    Ik zweer het jullie zullen kijkgenot beleven, heb er enkel bijna mijn ziel ingestoken, wat een werk...... dacht ook eerst oké gewone restauratie, lakje matscheuren en hem in het knalrood zetten maar :shock: wat heb ik ontdekt zeg... en hij blijft niet geel neen..... en velgen zijn staal speciaal laten verbreden en heb ze zelf gespoten>zoals ik ook met de wagen zal doen, heb 4 jaar gewerkt als professioneel pistoolschilder en carrosserie herstellen(diploma ook van auto technieker en inmiddels doe ik informatica heel wat op mijn cv dus en dit is echt een site waar ik me zal kunnen uitleven> indien vragen stel ze maar..... weet na jaren bescheiden echt veel van porsche 924 en in het algemeen van auto's
    Veel plezier

    P.S mototr blok werd reeds gereviseert alle kogellagers> versnellings bak>van 4 naar 5 versnellingen, remleidingen;koppeling enzz enzz zucht.... maar hij wordt als nieuw beloofd en de zetels en het interieur worden ook overtrokken en onder handen gepakt...

    Nog even over uitbouw, achterkant blijft zo.... maar heb er wel een aanpassing aan gedaan, zal je te zien krijgen, en vooraan is het de bumper van een GT ook de snuit, enkel de lucht inlaat op de motorkap zelf maken ;o) en ook de spoiler achteraan....


  9. #9
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    Best project, zo te horen... leuke auto, inderdaad jammer van het aftermarket zonnedak. Dat gebeun kom je helaas tegen bij het merendeel van de 924s.


  10. #10
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    Dat dak is reeds verleden tijd ;O) is al dicht gelast terug.....geen prul en nep spullen op mijn auto :wink:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •