Pagina 2 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 46
  1. #11

    Re: zaterdag 20 juni

    zow ben er net weer en moet zo naar een feestje (lekker een paar biertjes drinken) de 924 is er slechter aan toe as ik gehoopt had( gaan wel een fiks aantal uren inzitten) zal zsm fotos en een verslag plaatsen
    john
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  2. #12
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: zaterdag 20 juni

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjones
    zow ben er net weer en moet zo naar een feestje (lekker een paar biertjes drinken) de 924 is er slechter aan toe as ik gehoopt had( gaan wel een fiks aantal uren inzitten) zal zsm fotos en een verslag plaatsen
    john
    Proost!
    En we wachten in spanning! :grin:


  3. #13
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: zaterdag 20 juni

    drink niet te veel ,want dan zie je alle werk aan je 924
    DUBBEL dubbel en zie er
    misschien nog vanaf
    succes!
    think PORSCHitive


  4. #14

    Re: zaterdag 20 juni

    http://picasaweb.google.nl/sjonesedelen ... nwqYntpAE# de fotos zijn met een telefoonfoon gemaakt, auto ziet er fletser uit dan in werkelijkheid.
    Sta nu op de camping en heb geen USB kabel van mijn camera bij me.
    er mankeert nog wel eea aan de 924.
    koplampen komen niet omhoog, oliedrukmeter werkt niet , linker elektr raam werkt niet,sigaretten aansteker werkt niet , kachel blaast alleen koude lucht,ruitenwisserhendel werkt soms wel soms niet, loopt op 3 cilinders. scakelmechanisme heeft veel speling ,linkerportier valt op slot :ikweer
    update volgt zsm john
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  5. #15
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: zaterdag 20 juni

    Ah, die ken ik van marktplaats. Ziet er op zich netjes uit, de problemen moeten op zich op te lossen zijn... de koplampen kun je zolang permanent omhoog zetten met de handbediening, onder de rubberen kap op het mechanisme.

    Dat lopen op drie cilinders zou ik wel zsm onderzoeken, dat kan iets ernstigers zijn (maar ook gewoon een beroerde bougiekabel).


  6. #16
    Ingeschreven
    10/04/2009
    Berichten
    402

    Re: zaterdag 20 juni

    Welkom hier :duim

    koplampen komen niet om hoog .. klinkt me bekend in de oren ...

    kan ook in het relais zitten ... of in het schakelaartje.. bij mij bleek het relais gewoon te ontbreken ( dat verhaal kent Frank ook nog wel ahha )

    Mooie auto en er is wat prachtigs van te maken .. neem gewoon de tijd voor alles :duim 8)
    Met vriendelijke groet, Jeroen


  7. #17
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: zaterdag 20 juni

    je hebt er mooie voorstoelen in
    zo tezien nog helemaal heel?
    maar die kleur op de velgen ....... :puke
    en een leuk kenteken
    Hoge Super Snelheids Lijn
    think PORSCHitive


  8. #18

    Re: zaterdag 20 juni

    ja prachtige kleur op de velgen !!! ik heb er 4 velgen bij gekregen die liggen achterin en die gaan tzt op de auto, de voorstoelen en de achterbank zijn nog gaaf. hemeltje ook (deze is ook zwart weet niet of dat standaard is) moet wel de vloerbeddekking helemaal schoonmaken is net zo muf.
    Hoe kan je de lampen handmatig omhoog zetten? kan wel de unit omhoogdrukken maar dan vergrendeld ie niet, is daar een foefje voor?
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  9. #19
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: sjones stelt zich voor.

    Even de titel aangepast. :wink:


  10. #20
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: sjones stelt zich voor.

    Zwarte hemel is standaard.

    Onder de motorkap zit een rubberen kap op het mechanisme van de koplampen. Als je het rubber omhoog trekt zit daar een wieltje onder om aan te draaien. Duurt wel even...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •