Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 46
  1. #21

    Re: sjones stelt zich voor.

    heb toch tijd genoeg bedankt voor de tip
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  2. #22
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: sjones stelt zich voor.

    Zo, die heb je in ieder geval! Goed man! :wave!

    Koplampenkwestie is lijkt me idd met ofwel nieuwe koplampmotor, bedrading of weerstand op te lossen.
    Ruimte op schakelpook kan gewoon gescheurde binnenhoes zijn. En waarschijnlijk ga je de bougietjes, kabels, verdelerkap en rotor toch vervangen. Met wat mazzel loopt ie dan weer netjes op vier cylinders. Anders maar eens compressie meten.

    Heb 'm ook eerder op Marktplaats gezien. Zit zelfs even te twijfelen of ik er niet een keer in gereden heb, toen ik nog op zoek was. Welk bouwjaar is ie? '78 of '79 ofzo? Als 't dezelfde auto is heeft ie volgens mij ook wel wat roestplekjes hier en daar, o.a. bij de regengootjes en heeft er ooit een laag water in gestaan. Bodem is volgens mij op aantal plekken gelast.

    Veel succes en plezier in ieder geval! :-D


  3. #23

    Re: sjones stelt zich voor.

    Zit inderdaad roest langs de linkergoot bj is 1979 en bij de vergrendeling van de achterklep zit ook roest. bougies kabels ed gaan er uit komt gewoon nieuw in ook ontbreekt de ruitenwisserarm op de achterkant.
    Er zitten 2 schakelaars op de console vlak achter de asbak daar staat niks meer op maar waar dienen deze voor? gebeurd nl helemaal niks als ik ze bedien.
    Johnny
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  4. #24
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: sjones stelt zich voor.

    Eentje is voor de achterruitwisser, de andere weet ik niet- bij mij zit er maar één schakelaar.


  5. #25
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: sjones stelt zich voor.

    bij mij is er 1 voor de elec. spiegels, voor links en rechts te kunnen switchen
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  6. #26

    Re: sjones stelt zich voor.

    Mijn 924 is voorzien van een 5 bak maar vlgns mij werden ze in 1979 alleen met een 4 bak geleverd is deze dan later ingebouwd? of kon het toen ook als optie worden geleverd? wie weet dit?

    Johnny
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  7. #27
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: sjones stelt zich voor.

    Was een optie, volgens mij.


  8. #28
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: sjones stelt zich voor.

    1 voor spiegel wissel bediening l/R
    1 voor achterruitwisser
    1 voor koplamp sproeiers
    1 voor parkeerlampwisseling L/R
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  9. #29

    Re: sjones stelt zich voor.

    http://picasaweb.google.nl/sjonesedelenbos/Porsche924# hier nog een 11tal fotos met een betere camera gemaakt .
    Zoals jullie zien zijn de lampen nu omhoog, toen ik aan het wieletje draaide gingen de lampen vanzelf omhoog en gelijk weer omlaag :euh ( mechanisme draait helemaal rond ) heb toen het relais eruit gehaald en nu staat het vast, intussen ff gezocht welke cilinder niet meedoet maar na een paar keer starten gaf de accu ook al de geest :grrr .
    breng de auto deze week maar naar mijn huis dan kan ik de garage verder zoeken maar dat word dan pas na de vakantie, over een week of 7 denk ik pffffff.
    Moet nu eerst voor mijn dagelijkse auto zien dat daar een andere motor in komt ( gister opgehaald in Eindhoven ) de oude motor heeft 250000 km gelopen en verbruikt nu 1 liter olie op de 300 km ( wel op LPG) heb nu een motor met 95000 km gekocht maarja dat ligt ook nog in de garage.
    Nu nog 3 wkn werken dan heb ik vakantie ( werk bij POWER-PACKER daar ontwikkelen we complete hydraulische systemen voor cabrio dak aandrijvingen ,BMW NISSAN,VW,PEUGEOT,MASERATI,FERRARI etc maar niet voor PORSCHE hier is de link naar de website http://www.power-packer.nl/ ik werk op de afdeling Engineering/Testlaboratorium ik doe levensduurtesten onder extreme omstandigheden, geluidstesten, assembleren van proto systemen en inbouw in protoautos klantproblemen met proto oplossen en nog veel meer .
    Ik zal binnenkort wel weer een verslag met fotos plaatsen

    grtn John
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  10. #30
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: sjones stelt zich voor.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.B.H.
    1 voor spiegel wissel bediening l/R
    1 voor achterruitwisser
    1 voor koplamp sproeiers
    1 voor parkeerlampwisseling L/R
    Als je al die opties hebt natuurlijk! :grin:
    Leuk werk en gaaf bedrijf om te werken, lijkt me! :duim
    1979 is net zo'n overgangsjaar volgens mij. Maar ergens rond die tijd werden vijfbakken dacht ik standaard? Of heb je een bak met de 1e versnelling achter en 2e voor (Gertrag heet dat?)? Dan is het een optie geweest of is ie er achteraf ingezet.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •