Resultaten 1 tot 7 van de 7
  1. #1
    Ingeschreven
    26/01/2012
    Berichten
    1

    Exclamation 20 mei YoungTimer Event

    Beste forumleden,

    Op zondag 20 mei 2012 is het zover: het allereerste Youngtimer Event van Nederland: Forever Young.
    Met deze mail nodigen we uw club uit voor de geplande informatiebijeenkomst voor autoclubs op zaterdag 11 februari.


    LOCATIE
    Het DRU Industriepark in Ulft vorm het unieke decor voor de allereerste edtitie van het Youngtimer Event. Op een terrein van meer dan 10 hectare zullen youngtimer liefhebbers uit Nederland, Belgie en Duitsland elkaar ontmoeten.

    EXPOSITIEHAL
    Het kloppende hart van Forever Young is de monumentale SSP Hal van 5000m2 op het DRU Industriepark. Deze wordt ingezet als expositiehal, waarin prachtige youngtimers, onderdelen en automobilia zijn verzameld. Ook aan koop- en verkoop is gedacht: op het DRU Park bevinden zich diverse youngtimer pleinen, waar particulieren en bedrijven hun auto te koop kunnen aanbieden.

    CLUBS
    De aanwezigheid van clubs op het evenement vinden we erg waardevol. Sterker nog: onmisbaar. Het zorgt voor een goede sfeer met enthousiaste liefhebbers, mooie youngtimers en veel gezelligheid. Daarom willen we ook uw club van harte uitnodigen op ons evenement.

    INFORMATIEBIJEENKOMST
    Om een indruk te krijgen van de sfeer, ruimte en mogelijkheden nodigen we u op zaterdag 11 februari uit voor een rondleiding op het DRU Industriepark. Tevens presenteren we onder het genot van een kop koffie onze plannen om het Forever Young tot een groot, en jaarlijks terugkerend succes te maken! De bijeenkomst start om 10.00u en duurt tot ongeveer 12.00u en vindt plaats in de DRU Cultuurfabriek (Portiersgebouw).

    CLUBAGENDA
    Voor nu vragen we jullie alvast om Forever Young op zondag 20 mei 2012 in de clubagenda te zetten.
    Voor info, logo’s en rechtenvrije afbeeldingen kunt u terecht op onze website onder het kopje Pers.

    AANMELDEN
    Om aan te geven wie er namens uw club aanwezig zullen zijn op de clubbijeenkomst op zaterdag 11 februari, verwijzen we u graag naar het aanmeldformulier op onze website:
    Youngtimer Event – Forever Young

    Met vriendelijke groet,

    Amber Heering
    YoungTimer Event | 20 mei 2012 | DRU Industriepark Ulft
    info@youngtimerevent.com


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: 20 mei YoungTimer Event

    Uit de spamfilter...


  3. #3
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 20 mei YoungTimer Event

    Ulft is dat niet bijna in Duitsland ?
    misschien kunnen we een soort van club vormen en daar een standje regelen om het forum te promoten
    zelf weet ik nu niet of ik kan de 20 ste maar het lijkt mij de moeite van het heen rijden waard
    wie word er nog meer warm van ??


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #4
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: 20 mei YoungTimer Event

    20 mei is voor mij niet praktisch met een dan hoogzwangere vrouw, anders was ik wel gegaan!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  5. #5
    Ingeschreven
    15/11/2009
    Berichten
    249

    Re: 20 mei YoungTimer Event

    Hoogzwangere vrouwen willen geen hypernerveuze overbezorgde mannen in de buurt hebben, ze zal blij zijn als je even weg bent.Gewoon je telefoon meenemen en aanzetten.
    Groeten, Maup (ervaringsdeskundige)


  6. #6
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: 20 mei YoungTimer Event

    Haha, dan ken je mijn vrouw nog niet, die word eerder hypernerveus als ik er dan niet ben
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  7. #7
    Ingeschreven
    29/12/2008
    Locatie
    Lintelo (achterhoek)
    Berichten
    220

    Re: 20 mei YoungTimer Event

    Nou dat is ook voor het eerst dat hier binnen 10 km iets wordt georganiseerd. Ulft is inderdaad vlak bij Duitsland en daar hebben ze een Autobahn genaamd A drei, zonder snelheidsbeperkingen. Ulft is ongeveer een uur van Utrecht, Zwolle en 's Hertogenbosch rijden buiten de spits wel te verstaan.
    Kan nu helemaal niet maken om niet te komen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •