Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: Benzine pomp ..

  1. #11
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Benzine pomp ..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
    Welke moet ik dan precies hebben ? want er staan er daar heul veel
    je zou eerst je oude kunnen demonteren en die dan meenemen!
    think PORSCHitive


  2. #12
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Benzine pomp ..

    Ik heb mijn bestellings mailtje nog;

    Goedemorgen

    Deze pomp heeft vervangingsnummer 0580254957 en hebben wij op voorraad onder intern nummer 60-a-3
    Werkdruk 6.5 bar

    deze pomp kost €75 incl btw excl verzendkosten
    Bel anders even of ze hem hebben liggen maar mij vertelden ze dat hij altijd wel op voorraad is. Overigens is er nog een forum lid die hem heeft. Ik heb toen ook lang getwijfeld tussen deze en aan Bosch.


  3. #13
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    20

    Re: Benzine pomp ..

    Hoe gaat t eigenlijk met bevestigen?
    De China made pomp ziet er net iets anders uit...

    Mijn benzine pomp is deze week ook gaan lekken

    Groetjes, ppassie

    P.S. is het bij jou gelukt Jeroen?


  4. #14
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Benzine pomp ..

    Als-ie cilindrisch is, past-ie gewoon in de slangklem waarmee het origineel ook vastzit...


  5. #15
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Benzine pomp ..

    Heb ze naast elkaar gehad en ze zijn nagenoeg gelijk. Dus bevestigen is geen probleem.

    Let wel op met het aandraaien van de leiding op de pomp. Je moet wel even een steeksleutel op de voetplaat zetten tussen de electrische aansluitingen.


  6. #16
    Ingeschreven
    10/04/2009
    Berichten
    402

    Re: Benzine pomp ..

    Wij gaan m er zaterdag onder hangen , ik zal foto's maken en alles op t forum neerplanten !
    Met vriendelijke groet, Jeroen


  7. #17
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Benzine pomp ..

    Nog een tipje voordat je begint;

    Neem twee klein houten blokje met afgeronde zijden. Als je deze op je aanvoerleiding legt kun je met een kleine lijmtang deze dichtdrukken. Schroef ook even je tankdop los want soms staat er wat druk op.

    De benzine die uit de rest van het systeem is niet zoveel, dat kun je wel opvangen.

    Als je toch bezig bent check dan gelijk even de opvoerpomp die in je tank zit. (Als je die hebt natuurlijk).

    Je moet wel even je CO opnieuw af laten stellen. Het mooiste is dus als je vroeg begint en dat nog even kan regelen bij een garage.

    Succes met je klus. :duim


  8. #18
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Benzine pomp ..

    Zorg voor voldoende koperen sluitringetjes, monteer er eentje aan elke kant van de aansluiting (tussen pomp en aansluiting en tussen aansluiting en banjobout). Gebruik altijd nieuwe, ze kosten maar een dubbeltje per stuk of zo.

    De rubberen steuntjes overleven het demonteren ook nooit, koop daar ook een paar nieuwe van. Te vinden bij elke goede automaterialenzaak.


  9. #19
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Benzine pomp ..

    Yup , als je ze niet hebt liggen , ga dan ff naar Van der Poel in Middelburg , vlak bij de stort
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  10. #20
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640
    Nou met zoveel hulp kan het niet mislukken. Overigens zitten er wel al nieuwe ringetjes bij de pomp, maar een paar reserve is nooit weg. Altijd vervelend als je ergens mee bezig bent en je moet weer iets gaan halen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •