Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 28 van de 28
  1. #21
    Ingeschreven
    09/06/2009
    Berichten
    228

    Re: Nog een nieuwe Belgische 924 bezitter

    Ik kom nog van het tijdperk dat er maar één spiegel op een auto stond .
    Indien je zo leren rijden hebt dan kan je wel terug opnemen maar indien je het nooit geleerd hebt zal er serieus wat oefening aan voorafgaan .
    Er zullen toch wel oefenterreinen in uw buurt zijn ?
    De achterruitenwisser heeft voor mij geen meerwaarde , de spiegel is optisch mooier als er 2 opstaan en ook om te rijden is het interessant , maar ik zal hem er niet opzetten .
    Mijne moet origineel blijven en zonder één optie echt back to basic .


  2. #22
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Nog een nieuwe Belgische 924 bezitter

    tis dat spiegels verplicht zijn, was dat niet had ik er geen erop. Je kijkt tenslotte vooruit naar waar je heen wil, niet naar achteren waar je was? :whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #23
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Nog een nieuwe Belgische 924 bezitter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk Berichten
    Ik kom nog van het tijdperk dat er maar één spiegel op een auto stond .
    Indien je zo leren rijden hebt dan kan je wel terug opnemen maar indien je het nooit geleerd hebt zal er serieus wat oefening aan voorafgaan .
    ook in mijn begin tijd reden de auto,s met maar 1 buitenspiegel
    maar als je het eenmaal gewend bent ,en je gebruikt de spiegels,dan
    is het veiliger - en plezieriger rijden
    en je merkt pas hoe vaak je in de spiegels kijkt , als die er niet is (of meer is door vandalisme)
    think PORSCHitive


  4. #24
    Ingeschreven
    29/10/2009
    Berichten
    402

    Re: Nog een nieuwe Belgische 924 bezitter

    Ik had al meer dan een jaar mijn rijbewijs toen mijn wagentje in 1980 van de band rolde. :baby:
    Maar toch heb ik nog nooit in een auto zonder rechterspiegel gereden:behindsofa:
    Misschien plak ik wel (tijdelijk) zo'n 'begeleiders-spiegel' in het hoekje tegen m'n voorruit. Ik heb er nu zo eentje in de volvo wegens "L" opleiding:bump2:
    En mijn twijfels over het zicht door een natte achterruit zijn ondertussen, door dit geweldige forum, de wereld uit.

    Grtz.

    Peter
    Maw. Er komt geen wisser en geen spoiler, hij blijft kaal!
    Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers


  5. #25
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Nog een nieuwe Belgische 924 bezitter

    Juiste beslissing, met die wisser ben je niets en zonder spoiler is ie lekker puur en basic :thumb:


  6. #26
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Nog een nieuwe Belgische 924 bezitter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BC911 Bekijk Berichten
    Juiste beslissing, met die wisser ben je niets en zonder spoiler is ie lekker puur en basic :thumb:
    zonder spoiler kan ik het helemaal mee eens zijn!!

    is OOK mooi
    think PORSCHitive


  7. #27
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Nog een nieuwe Belgische 924 bezitter

    Beetje stomme vraag misschien, maar vlieg jij ook omdat ik bij een foto van de opel in een hangar een cessna zie staan.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  8. #28
    Ingeschreven
    09/06/2009
    Berichten
    228

    Re: Nog een nieuwe Belgische 924 bezitter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca Bekijk Berichten
    Beetje stomme vraag misschien, maar vlieg jij ook omdat ik bij een foto van de opel in een hangar een cessna zie staan.
    Nee toch niet ik ben oldtimerliefhebber , sportschutter en van alle gemotoriseerde voertuigen .
    Dat is dom gekomen , ik was het weekend ervoor op die vliegplein geweest met een team dat daar een wedstrijd ging driften .
    Dus ik daar in de loop van de week naartoe om mijn Senator eens te testen en toen werd ik daar door de vliegpleinverantwoordelijke afgeplukd .
    Het is een mooie locatie om foto's te nemen vermits de hangars gemaakt zijn door Hitler dus een mooi stukje geschiedenis met op de voorgrond mijn Senni .
    Maar dat was buiten de verantwoordelijke gerekend en die begreep mij en zei dat als ik foto's met op de achtergrond vliegers of heli's wou dat ik dan maar moest volgen en hij liet mij tussen de vliegtuigjes poseren en mijn dochter heeft zelfs achter de stuurknuppel mogen poseren .


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •