Pagina 2 van de 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 73

Onderwerp: Gremlins???

  1. #11
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Gremlins???

    Het is niet het relais, ook niet de bedrading, dat ziet er allemaal goed uit m.i.
    Dan is het enige wat overblijft de schakelaar, ik dacht dat ik er nog een had liggen maar blijkbaar toch niet...
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  2. #12
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Gremlins???

    Hmmm, da's minder. Anders maar even tijdelijk oplossen met een andere schakelaar?


  3. #13
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Gremlins???

    Ik heb al een nieuwe besteld bij pimpmyporsche, hopen in ieder geval dat ze de juiste afsturen, want je heb er verschillen in zitten met bouwjaar...
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #14
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Gremlins???

    Change of plan...

    Ik heb gisteren nog even naar de importeur gebeld, daar was een nieuwe (andere was 2e hands) dus bijna net zo duur, dus heb ik die andere maar afbesteld....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  5. #15
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Gremlins???

    De schakelaar was het niet..... Maar het is wel weer gefixed er bleek een stekkertje ergens achter de zekeringskast los te liggen.....

    Maar goed dat probleem was dus opgelost, maar nu blijft de motor lopen als zelfs als de sleutel uit het contact is, benzinepomp relais blijkt na controle gewoon te werken...

    Mijn electrische raam werkt ook niet meer, de koelfan niet en het dashboard verlichting ook niet meer..\

    De zekeringen zijn allemaal ok!!

    Ik vind het allemaal maar vreemd en heb besloten om op zondag het hele electrisch systeem eensch onder de loep te nemen, want er is in het verleden nogal wat aan gebeund helaas....

    Ik ben in ieder geval van plan om het hele dashboard te gaan verwijderen om meteen overal goed bij te kunnen en daar waar nodig verse kabels te gaan trekken..

    Dus als iemand tips heeft om het dashboard er onbeschadigd eruit te krijgen dan zijn alle tips welkom.....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Gremlins???

    Pagina 283 van de Haynes... als ik het lees, komt het niet zo complex over. Maar goed, Haynes staat bekend om het eenvoudig weergeven van lastige klussen.

    Ik wil je wel helpen, heb nog nooit het dash uit een 924 gehaald maar wel vaak uit Audi's en VWs. Stuur maar een PB als je hulp nodig hebt.


  7. #17
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Gremlins???

    Ik laat het je weten......
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  8. #18
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Gremlins???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca
    Dus als iemand tips heeft om het dashboard er onbeschadigd eruit te krijgen dan zijn alle tips welkom.....
    Het is al weer even geleden dat ik mijn dashboard eruit had, en ik had het voordeel dat ik al de nodige interieurdelen had verwijderd (padding op de a-stijl in ieder geval).

    Het is even een prutswerkje om stuur/middenconsole/instrument cluster te verwijderen, maar dat staat allemaal wel beschreven. Als je zover bent om het dashboard los te schroeven, hou er rekening mee dat als je werkt aan 1 kant van de dash, je een enorme hefboom hebt wat betreft de andere kant. Maw. haal 'em er vooral rustig en rechtstandig uit...


  9. #19
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Gremlins???

    Yup, in je eentje weer terugplaatsen is ook niet echt makkelijk.


  10. #20
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    204

    Re: Gremlins???

    Hey Dave,

    Wat hoor ik nou van ma alles zit vast met kroonsteentjes en dat je al je bedrading moet vervangen???


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •