Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: 924 CGT bodykit

  1. #1
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    924 CGT bodykit

    Ik zou nog een topic maken over mijn gtc project :-)

    De aankoop kosten waren 150 euro waar ook een achterskirt bij zit maar die ik nog niet onderhande heb genomen.

    Wat heb ik gebruikt voor dit projectje tot nu toe:

    Motip spuitplamuur
    Motip Priemer
    Snel plamuur
    400 schuurpapier


    En hier komt natuurlijk nog veel meer bij als ik echt kan gaan afwerken als ik de 924 ook heb , ik hoop op volgende week dinsdag :-) maar dat ligt er even aan of ik me loon dan binnen heb of niet en of david zijn 924 start of niet ...!


    Hierbij de foto's

    [attachment=0:fb9ef3lg]101_1522.JPG[/attachment:fb9ef3lg]
    [attachment=1:fb9ef3lg]101_1521.JPG[/attachment:fb9ef3lg]
    [attachment=2:fb9ef3lg]101_1520.JPG[/attachment:fb9ef3lg]
    [attachment=3:fb9ef3lg]101_1519.JPG[/attachment:fb9ef3lg]
    [attachment=4:fb9ef3lg]101_1518.JPG[/attachment:fb9ef3lg]
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  2. #2
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: 924 CGT bodykit

    Zelfde fout gemaakt als Replica, ik moet toch andersom werken ... Sorry!!
    En 5 bestanden per reactie dus ik ga in post 2 verder

    [attachment=4:1hts4ydx]101_1527.JPG[/attachment:1hts4ydx][attachment=3:1hts4ydx]101_1528.JPG[/attachment:1hts4ydx][attachment=2:1hts4ydx]101_1529.JPG[/attachment:1hts4ydx][attachment=1:1hts4ydx]101_1530.JPG[/attachment:1hts4ydx][attachment=0:1hts4ydx]IMAGE_088.jpg[/attachment:1hts4ydx]
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  3. #3
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: 924 CGT bodykit

    Grotere foto's staan op http://www.mijnalbum.nl/Album=OOHYVDS3 als je intresse hebt

    Morgen pas werken om 6 uur dus ik ga er morgen weer ff aan verder als mijn zorgverzekerings teruggave is gestort, kan ik weer wat primer en plamuur kopen

    Hopelijk over een paar weekjes al op de auto gemonteerd dus

    [attachment=2:2xqlgpha]IMAGE_089.jpg[/attachment:2xqlgpha][attachment=1:2xqlgpha]IMAGE_090.jpg[/attachment:2xqlgpha][attachment=0:2xqlgpha]IMAGE_091.jpg[/attachment:2xqlgpha]
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  4. #4
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: 924 CGT bodykit

    Lekker bezig geweest hoor! :duim

    Voor het plaatjes van je foto's moet je even hier kijken...
    viewtopic.php?f=43&t=1521

    Ik heb het nu even voor je aangepast.


  5. #5
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717

    Re: 924 CGT bodykit

    Goed bezig mooi projectje, ga je er dan ook bredere velgen opzetten?

    Nu merk veel dat er mensen maar buiten zitten spuiten, wel natuurlijk gevaarlijk voor stof.... of insekten enz.
    Uit ervaring weet ik dat deze stofdeeltjes in de grondverf terecht komen en toch een verschil geven op de eindafwerking.

    Want het stof dat in de gronverf zit, krijg je er niet meer uit.... of je moet ze bijna volledig terug wegschuren.... en is dan ook te zien in de aflaklaag. oll:

    Want vind het altijd zonden van mensen die hun best doen om alle oneffenheden er uit te krijgen en mooi zitten schuren aan plamuur en dergelijke.

    Probeer het maar eens in de toekomst om op een stofvrije plaats ook je grondverf te zetten.

    Je zal zien dat het eindresultaat een groot verschil geeft....

    Veel succes :wink:


  6. #6
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: 924 CGT bodykit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door replica
    Goed bezig mooi projectje, ga je er dan ook bredere velgen opzetten?

    Nu merk veel dat er mensen maar buiten zitten spuiten, wel natuurlijk gevaarlijk voor stof.... of insekten enz.
    Uit ervaring weet ik dat deze stofdeeltjes in de grondverf terecht komen en toch een verschil geven op de eindafwerking.

    Want het stof dat in de gronverf zit, krijg je er niet meer uit.... of je moet ze bijna volledig terug wegschuren.... en is dan ook te zien in de aflaklaag. oll:

    Want vind het altijd zonden van mensen die hun best doen om alle oneffenheden er uit te krijgen en mooi zitten schuren aan plamuur en dergelijke.

    Probeer het maar eens in de toekomst om op een stofvrije plaats ook je grondverf te zetten.

    Je zal zien dat het eindresultaat een groot verschil geeft....

    Veel succes :wink:
    Zou idd een redelijk stofarme ruimte kunnen maken in m'n garage met plastic zeilen, maar ben altijd bang voor het licht dat dan gewoon heel anders is dan buiten...


  7. #7
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: 924 CGT bodykit

    Ruimte GOED stofzuigen, zeilen ophangen, met de tuinslang alles goed vochtig maken. Nooit buiten primer spuiten, dat gaat geheid mis.


  8. #8
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717

    Re: 924 CGT bodykit

    Nog even een tipje,

    Als je de grondverf of primer gaat matschuren, deze regel geld ook voor spuitplamuur.

    Gebruik dan een primer in een andere kleur of andere oude matte verf die je eventueel nog hebt staan.
    En spuit deze over het te schuren onderdeel, hoeft geen volledige deklaag te zijn.

    Reden hiervoor is dat je schuurt tot alle kleur die je er boven op hebt gespoten verdwenen is.
    Zo sla je geen enkele plaats over en indien er nog putjes zijn dan blijven die gemakkelijk zichtbaar, want de
    overgespoten verf in andere kleur wel te verstaan, zal achterblijven in de on effenheden.

    Zo kan je ze netjes opvullen en deze plaatsen behandelen :-D


  9. #9
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: 924 CGT bodykit

    De 'guide coat', inderdaad een prima werkwijze.


  10. #10
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: 924 CGT bodykit

    We kunnen zo langzamerhand wel een 'How to'-topicje 'spuiten' ervan maken! :grin:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •