Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17
  1. #11
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1979 | Motor wil niet aanslaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rowan Bekijk Berichten
    Weet jij zo toevallig het onderdelennummer van die schakelaar die ik op de foto heb staan?
    Of waar ik een nieuwe zou kunnen bestellen? Ben net al even bij de Brezan geweest, maar die kunnen niks zonder onderdelennummer!
    ik heb er vast wel 1 liggen gebruikt en goed getest. !! geef maar een pm wat het je waard is.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  2. #12
    Ingeschreven
    08/04/2011
    Locatie
    Kiel-Windeweer/Klarenbeek/Eindhoven
    Berichten
    51

    Re: 924 1979 | Motor wil niet aanslaan

    Hee! Ik hem de motor nu proberen aan te zetten en deze sloeg niet aan, toen de 2 draadjes doorverbonden en toen sloeg ie wel aan. Toen de draadjes weer losgehaald en toen sloeg ie weer aan.. beetje apart toch? heb hem echt gelijk uitgezet toen ie aansloeg, dan is de motor toch al niet warm genoeg om te starten zonder de cold start valve? Ik heb geen idee wat zon dingetje waard is.. is 10 euro met verzendkosten goed? Ik heb echt geen flauw benul wat die dingen moeten kosten!


  3. #13
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1979 | Motor wil niet aanslaan

    Rowan : dat hij daarna direkt start als je de draadjes losgenomen heb, dat kan goed hoor.
    dat hij niet starte voor dat je de draadjes doorverbonden had zegt meer ( termoschakelaar defekt.)
    ik schreef geef maar een p.m wat het je waard is, maar een nieuwe kost +/- € 80,-
    ik heb er laatst 1 gekocht als referentie, om te kunnen testen of dat de gebruikten die ik heb liggen wel echt 100 % zijn.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #14
    Ingeschreven
    08/04/2011
    Locatie
    Kiel-Windeweer/Klarenbeek/Eindhoven
    Berichten
    51

    Re: 924 1979 | Motor wil niet aanslaan

    Om het even goed te begrijpen, de thermoschakelaar is dus dat ding wat ik op de foto heb gezet he? Als ik die vervang zou de porsche dus weer goed moeten starten? Groeten, Rowan


  5. #15
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1979 | Motor wil niet aanslaan

    Deze is bij jou zeker Defekt. onderdeel nr. 047 131 851 D die laat je op de Foto zien.
    Immers je meet warm en koud een oneindige weerstand 0,000
    Probeer het morgen anders nog een keer met het door verbind trukje.(dan weet je het ZEKER.)dat je.
    termo time switch onderdeel nr. 043 906 163 A ook defekt is ( maar wel goed is kwa bedrading anders werkt het trukje niet.
    Laatst gewijzigd door M.B.H.; 14/02/2012 om 18:58.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  6. #16
    Ingeschreven
    08/04/2011
    Locatie
    Kiel-Windeweer/Klarenbeek/Eindhoven
    Berichten
    51

    Re: 924 1979 | Motor wil niet aanslaan

    Heel erg bedankt! Ik moet nu nog wat leren voor een toets van morgen, maar als ik terug ben ga ik het gelijk nog een keertje proberen. Ik ben dus inderdaad bang dat er ergens een breukje in een kabel zit. Of het is inderdaad die thermo time switch. begreep ik goed dat die de tijdsduur van inspuiten bij koud en warm regelt? Ik heb hem al zien zitten, maar zie dat er vrij moeilijk bij te komen is. is het handig om de auto daarvoor misschien op een brug te zetten? Groeten Rowan


  7. #17
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1979 | Motor wil niet aanslaan

    ja inderdaad moter warm korter inspuiten +/- 3sec
    moter koud langer inspuiten +/- 10 sec.
    als je het trukje uithaald en hij start wel met koude moter : dan heb je geen Breuk in de bedrading.
    Succes.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •