Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 34
  1. #1
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Moderne auto's naast je 924

    Ja, en dan inruilen op iets sufs en moderns...
    Nou, ik was vandaag voor de keuring van onze BMW in de garage. Baalde eigenlijk best wel want ik moest 2 achter veren vervangen, 2 remleidingen en beide koplampen.
    Vraag zo wat is nou een probleemloze auto? Antwoord; een Honda. Nu hebben wij een Station dus zijn advies was; Honda Accord Tourer.

    Nog nooit zo in verdiept maar is toch wel een leuke auto. (Maar weet niet of hij saai is).


  2. #2
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Ja, hij is saai. Zelfs een NSX is saai...


  3. #3
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Ik ben nog altijd erg te spreken over mijn corsatje, ze worden dan wel niet meer gemaakt, maar het beestje doet het altijd, hoewel die wel oud begint te worden nu. Ik denk dat de apk dit jaar een enkeltje sloperij gaat worden........
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #4
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Er stond gisteren toen ik de auto wegbracht een Citroen C4 VTS op de brug. Tijdens de garantie voor ruim 10.000 reparaties. De reparaties die ze nu uitvoerden kwam op bijna 2.500 euro. Das best veel geld in een paar jaar tijd.

    Hoezo een 924 duur?


  5. #5
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Moderne auto's naast je 924

    Ik hoor meer verhalen over extreem dure reparaties bij bijna alle merken. Probleem is natuurlijk dat tegenwoordig veel zaken als module vervangen worden en dat auto's complex en daardoor lastig te repareren zijn. Voor dat ene onderdeel moet je anderhalf uur demonteren, en dan zie je het pas zitten...

    Mijn jaren-'80 en '90 Audi 80s zijn altijd extreem betrouwbaar en goedkoop om te rijden geweest. Keuze voor een stationcar zou dan ook een 80 Avant uit de jaren '90 worden (en die vind ik ook nog steeds mooi).


  6. #6
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Moderne auto's naast je 924

    Heb ik nog aan zitten denken. In Duitsland haal je ze nog wel, de laatste moddellen 94-95 met minder dan 150.000 kilometer. Od eventueel een Audi 100 avant.


  7. #7
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Moderne auto's naast je 924

    Kilometers maken niet veel uit, ik heb een Audi 80 met 348.000 op de teller ingeruild en die had eigenlijk alleen vier banden en twee schokbrekers nodig.

    De laatste 100 is inderdaad ook extreem betrouwbaar, die generatie zijn de beste Audi's ooit gemaakt.


  8. #8
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom
    Ja, hij is saai. Zelfs een NSX is saai...
    Ja, zo'n Accord is natuurlijk gewoon een gezinsbak en die is vergeleken een sportauto als de 924 altijd saai (o.k. de Sen van Audi bieden het beste van beide werelden, maar goed, daar hebben we 't niet over). Maar wat betreft Honda, ik heb wel 'ns in een Civic (huidige model) gezeten, maar die vond ik toch echt niet saai. En, ik heb er helaas nog nooit in gereden, maar ik hoor toch dat de S2000 ook echt geen saaie auto is.


  9. #9
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Moderne auto's naast je 924

    Denk dat dit hem dan maar moet worden;

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2

    URL werk niet meer maar hij werd zooooo ontzettend lang.

    Tja wat betreft de Honda's. Motorisch is het wel leuk, schijnen erg sportieve motoren te zijn (benzine) die je tot 7.000 toeren door kunt trekken.
    Zou toch wel een een proefritje willen maken.


  10. #10
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Moderne auto's naast je 924

    Ja die Audi is best een gave bak, maar om er nou even voor naar Tsjechië te rijden.... :wink:
    En die proefrit, moet je gewoon doen. Kost je niks en dan kun je zelf gewoon bepalen of je 't wat vindt of niet! :grin:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •