Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Anja

  1. #11
    Ingeschreven
    15/02/2012
    Berichten
    27

    Re: Anja

    Veel plezier met je mooie 924!
    924s 1986 kalahari beige


  2. #12
    Ingeschreven
    21/06/2011
    Locatie
    Venray
    Berichten
    235

    Re: Anja

    Helaas valt de 924 nog weleens in handen van mensen die graag een sportwagen willen bezitten en niks uit willen geven aan zo'n auto. Ondanks dat een 924 met wat liefde redelijk goedkoop te rijden is, zul je altijd tegen kosten aan lopen, dat is voor sommige echter meteen een reden om zo'n auto weer te verkopen. Dit hoeft niet te betekenen dat het een slechte auto is.
    Porsche 924S 1986


  3. #13
    Ingeschreven
    12/11/2011
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    47

    Re: Anja

    Super mooie kleur!


  4. #14
    Ingeschreven
    05/01/2012
    Locatie
    Wassenaar
    Berichten
    48

    Re: Anja

    De kleur vond ik ook zelf supermooi, je ziet hem ook niet zoveel.

    Inmiddels is er het èèn en ander vervangen aan de auto: het rubber van de kofferbak, de slotpinnen en slotrubbers vervangen ,helaas ruikt je nog steeds uitlaatgas binnen zo gauw er een raam openstaat. De achterlichten misschien goed kitten? Verder zijn de remschijven schoongemaakt en voorzien van nieuw / schoon vet. De wielen zijn gebalanceerd, het stuur ging erg trillen boven de 100 km. Motor ruimte schoongemaakt.
    Het stuur was gebroken (was waarschijnlijk een hulp bij het in en uitstappen) dat kon gelast worden en de leren stuurhoes er weer netjes omheen genaaid. De armsteun was kapot en het leer gescheurd, inmiddels een nieuw frame gekocht en die is binnenkort aan de beurt.
    Er is een nieuwe aardverbinding van de accu naar het chassis gemaakt, er ligt een nieuwe aardkabel van de motor naar de accu en van de motor naar het chassis klaar, die gaan we binnenkort ook vervangen. De oliedrukzender is vervangen en dit was het wel zo`n beetje geloof ik.
    We gaan nu eerst onze andere oldtimer afmaken, deze staat al een aantal weken in de werkplaats, zo gauw deze weer rijklaar is is de blauwe 924 weer aan de beurt!

    Vrg, Anja

    ---------- Bericht toegevoegd op 17:37 ---------- Vorig bericht was op 16:06 ----------

    Hierboven schrijf ik dat ik de remschijven heb voorzien van nieuw vet, maar ik bedoel natuurlijk de cilinders en de voorwiel lagers.

    Dat jullie niet schrikken als je me tegenkomt


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •