Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 47
  1. #21
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Mijn 924

    Geel idd geinige kleur voor deze auto. Zwarte strepen over het dak, etc. ben ik nooit zo kapot van; zwarte strepen over de zijkant vind ik wel weer mooi op deze auto.:thumb:


  2. #22

    Re: Mijn 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -cees- Bekijk Berichten
    Ziet er goed uit. :thumb:

    Persoonlijk vind ik het alleen jammer van die geel gespoten dashboard-delen.

    valt eigenlijk nog wat mee, dat ene handschoenkastje is erover, maar de rest is redelijk, doenbaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative Bekijk Berichten
    Geel idd geinige kleur voor deze auto. Zwarte strepen over het dak, etc. ben ik nooit zo kapot van; zwarte strepen over de zijkant vind ik wel weer mooi op deze auto.:thumb:

    ik denk dat ze de ford gt probeerden na te maken . een vriend wist me te vertellen dat dit de concept was ofzo



  3. #23
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Mijn 924

    Ja, ik zie wat je bedoelt. Maar is dan toch weer net effe 'n andere auto, he?;-)


  4. #24
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Mijn 924

    Ik zie best wat vergelijking

    een handschoenkastje, daar kan je zo via hier wel aan komen , als je een orginele kleur wilt hebben en voor de rest vind ik het gewoon een zeer gave auto!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #25

    Re: Mijn 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil Bekijk Berichten
    Ik zie best wat vergelijking

    een handschoenkastje, daar kan je zo via hier wel aan komen , als je een orginele kleur wilt hebben en voor de rest vind ik het gewoon een zeer gave auto!
    ik zie eerst even of hij geschouwd geraakt (jullie noemen dat apk ofzo zeker?), en dan kan ik zien wat ik zoal nodig heb om hem wat op te smukken

    ik zal hier hopelijk maandag anders wat fototjes aan toe voegen als alles goed gaat


  6. #26
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Mijn 924

    geel misstaat de 924 helemaal niet
    ziet er goed uit
    en ja die strepen .....(daar moet je van houden )
    maar het is een opvallende auto met deze kleurstelling!
    think PORSCHitive


  7. #27
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Mijn 924

    jullie moeten bij inkoop toch ook een ander kenteken regelen?

    Onze apk is dat ze kijken of je auto wel deugd qua techniek enz. (banden extreme roest remleidingen Co2 uitstoot enz. )

    En wat moeten jullie doen bij een nieuwe auto?!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  8. #28

    Re: Mijn 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative Bekijk Berichten
    Ja, ik zie wat je bedoelt. Maar is dan toch weer net effe 'n andere auto, he?;-)
    ik had het vooral over het geel, met 2 zwarte lijnen over, en an de zijkanten ook 2 zwarte lijnen met de naam van de wagen in gel ingeschreven (die zien er heel mooi uit eig.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klaas 924 Bekijk Berichten
    geel misstaat de 924 helemaal niet
    ziet er goed uit
    en ja die strepen .....(daar moet je van houden )
    maar het is een opvallende auto met deze kleurstelling!

    hij viel van heel ver al op voor mij.

    liefde op het eerste gezicht :love::love::love::love::love::love::car:



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil Bekijk Berichten
    jullie moeten bij inkoop toch ook een ander kenteken regelen?

    Onze apk is dat ze kijken of je auto wel deugd qua techniek enz. (banden extreme roest remleidingen Co2 uitstoot enz. )

    En wat moeten jullie doen bij een nieuwe auto?!
    hangt er vanaf, tot 4jaar is er geen keuring

    van 4 tot 25 jaar is er een jaarlijkse keuring, waar lichten, banden, de staat van de wagen enzo met mijn a4 laatst afgekeurd voor een kapje op een bout van een van de wielen :shocked co2 al dat leuks

    vanaf 25 heb je de keus, of jaarlijkse keuring zoals ervoor, of een eenmalige old timer keuring (de basics, mijn porsche geraakt daar door met de banden die niet door een gewone keuring geraken)
    het nadeel van old timer keuring is dan wel, dat je geen woon werk verkeer mag doen, en enkel voor meetings buiten een straal van 25km kan, en zelfs binnen die straal is het soms fishy, en gevaarlijk bij een ernstig ongeval.


    ik kocht de wagen met old timer keuring, ik ga zelf kijken of ik hem voor dagelijks gebruik kan keuren, om buiten mijn 25km te kunnen komen en naar de forum meeting .

    oja, als old timer heb je een O plak, dus je numerplaat begint met een O, is dus wel opvallend voor politie controle


  9. #29
    Ingeschreven
    14/09/2009
    Berichten
    31

    Re: Mijn 924

    Mooi in't geel!


  10. #30
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Mijn 924

    ben niet zo van de strepen e.d. maar velgen staan hem goed!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •