Pagina 13 van de 115 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 1147
  1. #121
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative Bekijk Berichten
    Met 125 moet je toch wel wat harder kunnen dan 100?
    Wij haalden vroeger met 70cc al 100 met onze MT- en MBtjes!:-)
    doen moet je ook weten dat je een 2takt heel makkelijk kan opvoeren aan de uitlaatzijde. dat ding van mij is 4takt, klinkt 100x beter maar is niet makkelijk op te voeren. en het blijft een crosser, dus dan is trekkracht belangrijker dan topsnelheid;-)



    @Tom: het blijft zonde van z'n auto maar soms heb je geen keuzehwell:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #122
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    nou vandaag hebben ze me brommert gebracht:peace:
    ik ben gelijk na het eten even gaan rijden, 25km totdat het ging regenen:loco:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #123
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    [QUOTE=Fantaman;61602]doen moet je ook weten dat je een 2takt heel makkelijk kan opvoeren aan de uitlaatzijde. dat ding van mij is 4takt, klinkt 100x beter maar is niet makkelijk op te voeren. en het blijft een crosser, dus dan is trekkracht belangrijker dan topsnelheid;-)

    Nee, 4-takt heb ik nooit gehad. 2-takt was erg leuk, ander cylindertje en zuigertje, snelle kop, andere carbu, membraam en sproeier, snelle uitlaat en andere tandwielen en dan ging het HARD!!!:amen:
    Jezus, wat was dat gaaf als je daarvoor al die tijd op je fietsje moest!

    @Tom: ja, 't is altijd moeilijk om je kinderen te laten gaan!
    Dat zijn soms moeilijke keuzes. Maar ja, wel verstandig waarschijnlijk.

    @q01z: dat was de oldtimerdag in Santpoort (gem. Velsen, tussen Haarlem en IJmuiden); leuk deelnemersveld wel. Maar uiteraard wel weer erg veel MGtjes (wat hebben 50+ Nederlanders daar toch mee?), een paar Snoeken, drie erg mooie E types, wat Triumphs (da's ook typisch zo'n 50+bak), een enkel verdwaald Opeltje en Peugeootje en veel Amerikaans spul van begin vorige eeuw tot jaren '60. En dat is altijd wel fotogeniek spul!


  4. #124
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    haha, ik heb nu een honda mtx... die loopt helemaal origineel, alleen goed afgesteld(door mijzelf) gewoon 65 op gps,,, op teller 70.. net een leuke snelheid...

    had maandgeleden ook een rossi replica aprilia rs50, nja 50 :p hebo 80cc, liep dikk 130, en trok als een beest... heb em maar verkocht, moest er x mee op de roller, gelukkig had ik begrenzer.. maar ze geloofde niet, want toen ik weg ree voor die motoragent, ree ik al iets harder als honderd... en op de rollerbank, ging ie in de 2e (van de 6)versnelling 65, wel volle toeren, maar in de 3e versnelling zakte ie terug.. da was de begrenzer... dus ze woude em meenemen, en onderzoeken enzo.. maar ik zij gwoon, beetje goed doortrekken enzo. dus hun lekker lopen hengsten aan et gas...

    toen schoot dus dat palletje uit et gashandletje... dus hij liep stationair, en hun zoo wtf????? nja hij zo, nja je heb egt geluk...mog ik lopen.... Haha..

    5 min lopen, bij de WP ff dat palletje gefixed en weer rijden..

    maar toen ik mn posche wou kopen, heb ik em verkocht


  5. #125
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Dat vond ik altijd het irritantst aan brommers, dat gezeik met die rollenbanken en dat je op iedere straathoek moest uitkijken dat er niet een overijverige motoragent stond te posten...:yikes:grrr
    Ik zweer 't, ik heb nu nog steeds als ik ergens 'n motoragent zie, dat ik nog automatisch schrik, ook al doe ik niets verkeerd!;-)


  6. #126
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative Bekijk Berichten
    Ik zweer 't, ik heb nu nog steeds als ik ergens 'n motoragent zie, dat ik nog automatisch schrik, ook al doe ik niets verkeerd!;-)
    Hier nog 1 hoor, ik heb ook nog steeds een trauma aan motoragenten. Al heb ik er nog meer redenen voor. Op een bepaalde manier vinden ze het ook leuk om mij regelmatig eens tijdens mijn werk lastig te vallen. :nieteerlijk

    Een kleine greep van de laatste tijd.
    Bijlage 2205
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  7. #127
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    oeps geen auto gordel, die heb ik altijd om ben hem wel een enkele keer vergeten omdat ik werd afgeleid

    ik heb gister wel 25km zonder helm gereden want die lui doen er een eeuw over om die te vesturen, helm als had ik ver voor de brommert besteld maar uuh de brommer is er maar helm hebben ze nog niet eens verzonden *zucht*

    ik heb ook snor gereden die ging ook 50, de mijne moet ik nog in rijden dus kom heel weinig in de buurt van de 50, top is 55 nu nog :loco:
    ik kreeg vandaag 4,5 liter in een 3,2 liter tankje, daarom deed ie gister zo moeilijk:doh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  8. #128
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Ik moest met mijn brommer vroeger elke dag langs de rollenbank, ze stonden gewoon elke dag op die route. Soms moest-ie er dus ook echt vijf dagen in de week, twee keer per dag op. Vandaar dat-ie standaard was (liep 55 op de teller na wat afstellen en knoeien met de uitlaat).


  9. #129
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    oeps geen auto gordel, die heb ik altijd om ben hem wel een enkele keer vergeten omdat ik werd afgeleid
    Normaal in de auto heb ik hem ook (bijna) altijd om, maar omdat ik voor mijn werk (pakketdienst) er gemiddeld tussen de 40 en 60 keer in en uit moet stappen zo'n beetje om de 50-100m heb ik hem dan nooit om.

    Gordel waren er trouwens maar 2 van de 4. Andere waren voor snelheid en mobiel bellen.

    Risico van het vak zeg ik dan altijd maar, maar het blijft zonde geld.
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  10. #130
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -cees- Bekijk Berichten
    Normaal in de auto heb ik hem ook (bijna) altijd om, maar omdat ik voor mijn werk (pakketdienst) er gemiddeld tussen de 40 en 60 keer in en uit moet stappen zo'n beetje om de 50-100m heb ik hem dan nooit om.

    Gordel waren er trouwens maar 2 van de 4. Andere waren voor snelheid en mobiel bellen.

    Risico van het vak zeg ik dan altijd maar, maar het blijft zonde geld.
    ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nooit een gordel draag als ik ga proefrijden op me werk. overal is vies, hoesje over de stoel maar de gordel mag over de zwarte zooi, nee bedanktedface:


    inrijden gaat wel rap, na 25km gister staat er nu 101km op de teller:loco:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •