Pagina 18 van de 115 EersteEerste ... 81415161718192021222868 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 1147
  1. #171
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Ik ben nog steeds vrij, zou eigenlijk hard aan het werk moeten zijn in eigen huis maar ik heb een serieuze energiedip. Op mijn werk is het redelijk druk, maar dat komt ook doordat er gewoon te weinig mensen zijn om het werk te doen.


  2. #172
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Same here. Maar gelukkig zijn veel mensen nog op vakantie, dus de echte vloedgolf met werk laat nog even op zich wachten. En straks ben ik er ook niet meer; nou ze zoeken 't maar lekker uit!:evil:


  3. #173
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Ik merk eigenlijk niks van de vakanties, buiten het minder drukke verkeer. Het werk is de hele zomer doorgegaan, met alleen een piek van klussen die moesten worden afgehandeld vóór de opdrachtgevers zelf op vakantie gingen.

    Volgens de directeur was het eerste halfjaar dan ook licht verbeterd ten opzichte van dezelfde periode in 2008. Best opmerkelijk in deze tijd.
    Ik verwacht alleen wel wat rustiger tijden, er is al één grote klant die zijn werk heeft teruggetrokken.


  4. #174

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    hier (belettering) is er ook niets van te merken.. nog steeds erg druk, zelfs nu in de bouwvak is het stampen.. vooral voor mij, aangezien mn DTPcollega op vakantie is en ik dus haar werk nu ook heb
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #175
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    nou was ik toch toe aan een verse instalatie, dus voor de verandering er maar windhoos 7 RC 64bit ultimate op gegooit:whistle:

    ben benieuwt of het er blijft opstaan:loco:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #176

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    mijn pc'tje is ook aan het sterven van ouderdom thuis..
    om die reden zit ik er ook niet meer zo vaak achter.. maar nu komt mn ontwerpwerk beetje achter op schema oll:
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  7. #177
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    ik draaide al bijna een jaar op de eerste instalatie en daardoor duurde upstarten 5 hele minuten:doh:
    dus ik denk format c: nee hoor setup laat dat niet toe, de oud windoos moet bewaart blijven in een maar windows.old:mad2:
    ag map selecteren, delete; map is te groot voor prullenbak blabla. het was maar 45 gigabyte:loco:

    dan ga je driver instaleren zit windhoos weer te zeuren want de speciale video drivers kent ie niet natuurlijk:doh:

    maar 7 heeft 1 pluspunt de standaart geluiden zijn in positieve zin veranderd, het klinkt voor geen hol maar je kan er wel om lachen:heh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  8. #178

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #179
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Volgens mij heeft-ie achterportieren en was het een 323F.


  10. #180

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    de motorkap klopt inderdaad ook niet...
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •