Pagina 23 van de 115 EersteEerste ... 131920212223242526273373 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 1147
  1. #221

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    hahaha dat kan wel Arvid!

    maar ik ga toch voor de echte kap ops:
    weet m al te liggen.. voor kleine 600,- istie van mij incluus kevlar versteviging
    (mijn huidige kap lijkt nergens meer op..)
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #222
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    dat is het mooi aan carbon fiber, het weegt niks maar het is wel duur:doh:
    ik had een site waar je bijna alle panelen van de 924 in fiberglass of carbon kan bestellen, maar dan moet je wel een iets meer neerleggen dan waar je je auto voor heb gekocht:heh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #223
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z Bekijk Berichten

    wij hebben dus alleen het carbon gedaan!
    hij heeft meer geld uitgegeven aam accessoires dan dat de
    hele auto WAARD is!
    vreselijk wat een lelijke auto!
    think PORSCHitive


  4. #224
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Afschuwelijk ding inderdaad. Zo'n burgerbak kun je volplakken met sjonnie-toebehoren maar het blijft een burgerbak. Fake-carbon zit er wel strak op!


  5. #225
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Afgelopen weekend maar eens op marktplaats gaan kijken om te zien of ik een tweede setje van mijn (oude, maar destijds vrij kostbare) B&W huiskamerluidsprekers kon vinden om het surround-geluid wat voller te maken, de kleine achterspeakertjes die ik destijds had gekocht hebben me nooit kunnen bekoren. Tot mijn grote verbazing stonden er diverse sets te koop voor weinig geld, waaronder een setje in mijn woonplaats voor 50 euro. De verkoper gebeld en een afspraak gemaakt.
    De behuizingen waren wat beschadigd en de frontjes ontbraken, maar dat maakt niet echt uit voor speakers die achter je staan. Nog even onderhandeld, toen kon ik ze meenemen voor 30 euro... thuis aangesloten, klinkt heerlijk! De buren hebben eindelijk weer eens wat van mij gehoord, in plaats van omgekeerd. :-)


  6. #226
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Heerlijk man, goed geluid! Zou graag in een vrijstaand huis willen wonen met niemand er omheen in een straal van honderd meter en dan heerlijk elke dag een uurtje vol die stereo open! Maar ja, dat gaat dus helaas niet. Dan maar in de auto!:-)


  7. #227
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Ik ook, maar helaas is de realiteit een extreem gehorige flat en buren die totaal geen rekening met anderen houden. Ik ben niet zo aso om daaraan mee te doen, dus ik heb al tijden niet meer lekker hard muziek gedraaid. Nu klinkt het in ieder geval ook op lage volumes mooi.


  8. #228

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic



    ik heb alleen in mn garage echt mooi geluid.. en zelfs dat is niet hoogstaand
    wel een Marantz versterker (antiek)...

    ik woon wel vrijstaand en hoor mn buren niet zo snel klagen, maar ik let er zoiezo wel op!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #229
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Ik woon helemaal aan het einde van een straat in een 2-1 kap met een dove buurvrouw naast me. Lekker blazen zou je denken, maarja als je 's avonds een kleine hebt slapen dan wil je die ook echt niet wakker maken.

    Heb in mn werkkamer ook een setje B&W's (305). Prima spul. Aangestuurd door een vintage Sony versterker uit 1980. Dat spul bouwden ze destijds echt bijzonder goed. 2x50W continu, met een overgedimensioneerde voeding van 420W.
    S power!


  10. #230
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    als ik op mezelf ga wonen bouw ik wel een subwooferkist waar de tv op kan staan en de PC op aangesloten zit, kunnen de buren ook mee genieten van de V8 herrie als ik GT Legendes speel:loco:

    ik heb nu een aiwa stereo set met aux ingang, met z'n 3-wegs bass reflex produceert hij een hoop geluid, lage bass en zuiver:heh:
    heel af en toe staat hij heel hard en dan kan de hele omgeving horen wat ik draai vooral de bass dreunt heel ver door en de woofers zijn maar 14cm diameter:shocked:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •