Pagina 28 van de 115 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 1147
  1. #271
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Jammer van het eind, voor de rest een strak stukje rijkunst.
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  2. #272
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Gaaf hoor Joost!

    en ja vant einde.. je weet nu hoe hard je er niet kan gaan
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  3. #273
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    'n 924, de schrik van Zandvoort;-). Mooi, hoor!:-)


  4. #274
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Hahaha dat einde! Dat gevoel had ik ook even een paar dagen geleden . Gelukkig werd dat geen 180'er.

    Maareuh, onze 924's moeten dat toch makkelijk trekken zo'n snel bochhie? Kun je dat met dikkere stabi's, juiste dikte verhoudingen tussen de stabi's en andere banden etc. niet verbeteren?
    S power!


  5. #275
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    ik denk dat vol in de rem en de motor optoeren via de achterwielen net iets te veel was voor de achterwielen.
    als je dus net als ik niet zo goed bent in het 3 pedalen tegelijk bedienen dan kan je net als ik, remlos gas erop en dan de koppeling laten opkomen, werkt voor mij in de realistische race spellen;-)
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #276
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Hmmm zelfs "realistische" race spelletjes komen nog niet eens in de buurt van het échte werk...
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  7. #277
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    ik denk dat hij te lui is om z'n hoofd om te draaien, of hij wil graag laten zien dat hij een gat heeft geslagen:doh:

    HA HA HA HA
    maar lui is die niet
    let maar eens op zijn verbeten gezicht in de spiegel!
    mooi man!!
    think PORSCHitive


  8. #278

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    mooi om te zien idd, ja joost zelf niet natuurlijk.. maar zn spiegelwerk

    we zijn trots op je joost

    ik heb vanavond ook wat gefilmt.. ben het nu van mn nieuwe camera af aan het trekken ops:
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #279
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca Bekijk Berichten
    Hmmm zelfs "realistische" race spelletjes komen nog niet eens in de buurt van het échte werk...
    daar moet ik je ongelijk in geven, ik kan het spel en in een 924 naast mekaar leggen. in het spel rij ok op/over de limiet dat is met de 924 een enkele keer gebuert.
    ik wel je wel uitnodigen om een keer een rondje te rijden dan zul je zien dat het niet mee valt om met 2/300 pk richting achterwielen een rondje circuit te doen, dan heb je dingen als als tussengas nodig want ff de koling op laten komen voor een bocht = de andere kant opkijken.
    het is niet het zelfde nee, maar veel dichterbij kom je niet zonder in een echte auto te zitten.

    meschien moet ik eens de hele set meenemen op een meet dan kan iedereen proefen hoe het is om met een 911 op spa-francorchamps te rijden:loco:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  10. #280
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    ik denk dat vol in de rem en de motor optoeren via de achterwielen net iets te veel was voor de achterwielen.
    als je dus net als ik niet zo goed bent in het 3 pedalen tegelijk bedienen dan kan je net als ik, remlos gas erop en dan de koppeling laten opkomen, werkt voor mij in de realistische race spellen;-)
    Klopt helemaal, regel 1: voor de bocht moet je klaar zijn met remmen en schakelen!! Ik kwam te hard op de bocht aan zetten, remmen ging nog maar voor schakelen was ik te laat. Op dat moment kan je hem beter laten uitrollen en uitkomend je koppeling rustig op laten komen.

    Welk race spel speel je ? Ik ben zelf nog van de 'Outrun' tijd dus heb een jaar of 15 geen computerspellen gedaan :-)

    Vorig jaar met een rit op de Nurburgring wist 1 van ons de baan redelijk uit zijn hoofd dankzij een racegame. Echt wel dat dat veel scheelde !!!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •