Pagina 47 van de 115 EersteEerste ... 374344454647484950515797 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 470 van de 1147
  1. #461
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XoReP Bekijk Berichten
    Gister wou mijn Ptje niet meer starten na een lange rit, uiteindelijke met de brommer verder gegaan naar huis
    Vanochtend had ik er maar ff wat Eu95 bijgegooid en na paar keer rond gaan van de startmotor starte hij weer. Benzine was niet leeg en nu gevult met 98 ipv. V-Power (en ene beetje Eu95) en loopt en start tot nu toe weer als een zonnetje

    Wel iritant is dat me klokje af en toe lijt stil te staan als ik er niet mee rijd (accu is nog goed) en me oliedrukmeter geeft standaard 4bar oneveer teveel aan (ook als de motor niet draai). Vraag me af wat dat kan zijn...
    Heb jij niet gewoon een warmestartprobleem?
    En punt twee: oliedrukzender of meter stuk?


  2. #462
    Ingeschreven
    25/04/2009
    Berichten
    132

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative Bekijk Berichten
    Heb jij niet gewoon een warmestartprobleem?
    En punt twee: oliedrukzender of meter stuk?
    Dat heeft ie wel een hele klein beetje in de zomer als het echt warm is maar meestal is dan starten met vol het gas erop genoeg.

    Had de motorkap voor de zekerheid ook nog even opengehouden zodat het blok snel afkoelde maar die was al gauw koud maar zonder resultaat (twas ook erg koud op dat moment buiten).

    Kzal is kijken toruwens waar die sensor zit en proberne eruit te halen om te kijken af er wat raars aan is...

    Vandaag trouwens weer met de P weg gegaan en hij was zowat nog geneens een slag rond gegaan of hij sloeg al mooi aan En dat met dit vrij koude weer (voor nederland dan).

    Was trouwens ff naar de sloop vanmorgen om met me vader een dynamo voor zijn Alto'tje te halen en zag dat ze net 2 nieuwe 924's binnen hadden (een 70'er MET AIRCO! althans er zitten van die soort bollen aan de rechterkant in de wielkas en volgens mij was dat van de airco en een S met rolkooi). Helaas was de S al zo goed als leeg maar heb er wel mooi zo'n inleg plaatje vanaf kunnen trekken voor in mijn deurhandel die ik ook nog gratis mocht meenemen
    Die 70'er kon ik niet goed inkijken maar volgens mij is die ook helemaal leeg gerooft al.


  3. #463
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    924 + sneeuw = FUN!

    zijn er meer mensen die sneeuw pret hebben gehad, ik kon vannochtend heel mooi bij sturen met het gas:-)

    en bij gebrek aan collegas ben ik maar rondjes gaan rijden op het terrein, de 924 liet zich prima zijwaard door de bocht gooien, nou ging dit vaak niet harder als stapvoets tot 20 km\h maar wel keurig zijwaards door de bochten en op het rechte stuk ook trouwens:eyebrows:
    ik heb ik 1 proefrondje gedaan in een volvo met jawel DTSC oftewel de computer was altijd aan het bijregelen, hoop bijgelijden en als je de rem aanraakt gelijk de abs werking, wat een trillend pedaal geeft en een hoop herrie, nee dat was geen succes, heel moeilijk weg komen en afremmen was een ramp:doh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #464
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    nee geen sneeuwpret
    het is hier nogal wit van de sneeuw
    ongeveer 35 cm sneeuw ligt hier


    onder die witte bult sneeuw moet nog een witte 924 staan!!!
    think PORSCHitive


  5. #465
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    goeiendag,en hier ligt niets......

    Mooi fotoke trouwens;-)


  6. #466
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB Bekijk Berichten
    goeiendag,en hier ligt niets......

    Mooi fotoke trouwens;-)

    ja hier ligt ongeveer 30/35 cm
    dus onze porsche had vandaag vrijaf!!
    think PORSCHitive


  7. #467
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Hier lag ook wel wat maar ook niet echt veel, 5-10 cm ofzow
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  8. #468
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    mooie prent en nu zijn dus alle Porsches in die regio voorzien van de juite kleur!! W I T ! !

    hier geen vlokkie te zien, ergo rijden er anders gekleurde P's rond :Cry:.
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #469
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    mooie prent en nu zijn dus alle Porsches in die regio voorzien van de juite kleur!! W I T ! ! .
    en niet alleen de porsches zijn wit
    ook de ford,opel,nissan .vw enz enz enz enz zijn WIT

    mooier kan bijna niet!
    think PORSCHitive


  10. #470

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    hahaha mijn porsche staat mooi in de garage en dus nog prachtig rood en ik haal hem de hele winter mooi niet naar buiten.In Enschede ligt niet meer dan 2 cm sneeuw,en alleen de hele kleine straatjes zijn nog glad
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •