Pagina 86 van de 115 EersteEerste ... 367682838485868788899096 ... LaatsteLaatste
Resultaten 851 tot 860 van de 1147
  1. #851
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    weet je, net uit mijn puberjaren hebben een vriend en ik meegedaan met een soort ralleycross. Daarbij hadden we een kever 1200 met een motor van Porsche, de 2.0 NA van een 924 .......
    Was geeneens veel werk dat omleggen, paste nagenoeg vanzelf ...

    (wel lekkere Webertjes erop gezet ...eigen fabrikaat spruitstuk uit buizen en plaat gemaakt)
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  2. #852
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    weet je, net uit mijn puberjaren hebben een vriend en ik meegedaan met een soort ralleycross. Daarbij hadden we een kever 1200 met een motor van Porsche, de 2.0 NA van een 924 .......
    Was geeneens veel werk dat omleggen, paste nagenoeg vanzelf ...

    (wel lekkere Webertjes erop gezet ...eigen fabrikaat spruitstuk uit buizen en plaat gemaakt)
    Weet je zeker dat het geen 912 of 914 motor was? Een 924 in een Kever kan bijna niet. Blok staat schuin, watergekoeld etc.


  3. #853
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924turbo2 Bekijk Berichten
    Weet je zeker dat het geen 912 of 914 motor was? Een 924 in een Kever kan bijna niet. Blok staat schuin, watergekoeld etc.
    ja, was de 924 NA. Ook al ben ik wat ouder, ik ben nog niet zo dement dat ik het verschil niet meer weet tussen een boxermotor en een lijnmotor :loco:
    Radiateur zat voorin, steigerbuis fungeerde als transportleiding naar voor. Extra pomp op 12 volt anders trok de standaard waterpomp het niet...:p
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #854
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Grappig, nooit gedacht dat dat zou passen. Had je het blok ook gekanteld gemonteerd ?


  5. #855
    Ingeschreven
    31/01/2009
    Berichten
    202

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    alles kan!! koffie kan, thee kan, melk kan, wat niet kan? een draaideur dichtgooien! dat kan niet!:heh::dance::lol::whoo:


  6. #856
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924turbo2 Bekijk Berichten
    Grappig, nooit gedacht dat dat zou passen. Had je het blok ook gekanteld gemonteerd ?
    ja maar niet zo sterk gekanteld als in de 924, da pas nie ...... Heb er helaas geen foto's van, is van voor het digitale tijdperk, voor de jeugd hier aanwezig onvoorstelbaar dat we zonder konden leven ....... :doh:

    edit: was ook geen schoonheid, afwerking was op niveau Flinstones .... :Cry:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #857
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gele924 Bekijk Berichten
    alles kan!! koffie kan, thee kan, melk kan, wat niet kan? een draaideur dichtgooien! dat kan niet!:heh::dance::lol::whoo:
    en Wim Kan Kan niet Meer:-)
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  8. #858
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Zo nu toch maar even een foto'tje

    Volgende week in levende lijven ;-)
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  9. #859
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    wel even aan de krukas pouly getrokken?

    deze motoren willen wel eens behoorlijk last hebben van axiale spelling dit is niet goed.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  10. #860
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Doe jij dat volgende week maar
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •