Pagina 24 van de 115 EersteEerste ... 142021222324252627283474 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 1147
  1. #231
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Een oeroude Marantz-versterker heb ik ook, Marc... dat weet je.

    Thuis heb ik Sony ES staan, inmiddels ook ongeveer 15 jaar oud maar nog prima van kwaliteit. De tijd dat ik het nieuwste most hebben is over, ik heb toch te weinig tijd om er naar te luisteren. Wel een keer de computer aansluiten op de stereo, daar staat tegenwoordig ook veel muziek op.


  2. #232

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    bij mn computer heb ik ook een 5.1 -1.0 (1 niet aangesloten) setje staan.. matige kwaliteit, maar tis wel lekker dat het echt van alle kanten komt.. en die gaat toch nooit echt hard (Labtec)
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  3. #233
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Zowee vanochtend even in een slip geraakt. Een beetje snel genomen bocht met nat wegdek. Dat kan ie makkelijk hebben, maar ik nam hem iets te scherp waardoor het wiel links achter op het buitenste gedeelte van het wegdek reed. Dat deel van het wegdek is meestal niet mooi strak, zijn happen uit etc dus dat wiel had ineens minder grip en toen zei het wiel rechtsachter ja doeiii dat trek ik ook niet. Op de een of andere manier toch bliksemsnel gestuurd en het ding in ieder geval met de neus de goeie richting op gehouden.

    Wel een heel cool gevoel trouwens :-). Keertje driftcursus volgen.
    S power!


  4. #234

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    hahaha goedzo han!
    heerlijk gevoel he, als het onbewust gaat maar je het wel kan hserstllen ...
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #235
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Ik voelde 'm vanmorgen op een vochtige rotonde ook even achter een stapje opzij doen. Ik reed helemaal niet hard...


  6. #236
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk Berichten
    Ik voelde 'm vanmorgen op een vochtige rotonde ook even achter een stapje opzij doen. Ik reed helemaal niet hard...
    misschien toe aan nieuwe banden??

    maar het wil in ieder geval heel goed ,en als je dan niet oplet ..........!

    maar in plaats van een slip cursus is een leeg industrieterrein of parkeer plaats ook leuk als speelplaats!
    think PORSCHitive


  7. #237
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    7 mm profiel, maar wel cheapo banden.


  8. #238
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    7 mm moet genoeg zijn
    maar ja met dat gigantische vermogen dat een 2.0 levert
    weet je het maar nooit!:loco:
    think PORSCHitive


  9. #239
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Tjee, de hel is hier losgebarsten... straks het bizarre gezicht dat ik bij vrienden de tuin inliep, terwijl het buiten de poort regende en het in de tuin droog was. Nu voortdurend onweer met veel weerlicht en harde regen, de straten staan blank.

    Beetje mazzel gehad ook- ik reed naar huis via een weg waar normaal de meeste mensen te hard rijden, lang en recht zonder zijwegen. Er zit een heuveltje in waardoor je de weg niet kunt overzien, en tot mijn grote schrik stonden over het heuveltje vier politieauto's en een paar veldwachters met lasergun. Gelukkig was ik erg gaar en reed rustig, da's de tweede keer dat ik hier op een controle stuit (en erlangs kan rijden).


  10. #240
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    heeft het gaar zijn tenminste nog een keertje NUT!
    mazzelaar !
    think PORSCHitive


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •