Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: 924 Dim Dim

  1. #11
    Ingeschreven
    07/11/2010
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    134

    Re: 924 Dim Dim

    Wat leuk dat je zo fanatiek aan het sleutelen bent met de 24! Eigenlijk jammer dat je niet bij de sleutelmeeting bent geweest!

    Keesieeee


  2. #12
    Ingeschreven
    18/03/2012
    Berichten
    26

    Re: 924 Dim Dim

    Met wat geluk hoop ik er volgend jaar bij te zijn met de 24.
    Zo niet met de 24 kom ik alsnog wel langs denk ik zag er heel gezellig uit.
    Zat nu naar mijn zin nog te kort op het forum om meteen ergens binnen te vallen terwijl niemand je eigenlijk kent.


  3. #13
    Ingeschreven
    18/03/2012
    Berichten
    26

    Re: 924 Dim Dim

    Heb even wat minder tijd gehad voor de auto deze week en ook lag mijn internet er uit.
    Heb vandaag even het kleppendeksel er af gehad om te kijken hoe alles er uit zag mijn 1ste indruk was goed.
    Zeker voor een auto die 5 jaar stil heeft gestaan nu is mijn vraag valt jullie iets op of zien jullie gekke dingen?
    Motorblok porsche 023-BorderMaker.jpgMotorblok porsche 025-BorderMaker.jpg


  4. #14
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 Dim Dim

    Tja rode draad van accu over het brandschot / schutbord
    de motorkap licht er boven op als die gesloten is ( door een doorvoer leggen )
    Bedienings moter voor je koplampen ontbreekt
    Ruitensproiertank ontbreekt.
    Motor licht erg ver naar achter en naar rechts gekanteld ( Motorsteun rechts ??)
    slang bij de KLS luchtschuif die op de foto te zien is tussen ontsteking en gasklep erg dicht geknepen ??
    Beschermkapje boven de ruitenwissermotor ontbreekt.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #15
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 924 Dim Dim

    Koeling dinamo ontbreekt
    Koplampen ook
    Verder hoord dat plaatje met Porsche er op niet op je inlaat spruitstuk


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  6. #16
    Ingeschreven
    18/03/2012
    Berichten
    26

    Re: 924 Dim Dim

    Oke bedankt dat jullie het allemaal zo snel zien heb hier echt wel veel aan.
    Koelvloeistof reservoirs had ik er uit om schoon te maken zo ook de koplampen en de koplamp motor die had ik er uit gehaald omdat het momenteel toch in de weg zit en uiteindelijk er uit moet om te spuiten.
    maar alvast vriendelijk bedankt voor de informatie

    als ik op zoek ben naar onderdelen kan k dan gewoon hier een bericht plaatsen of moet ik dat in een ander topic doen ?


  7. #17
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 924 Dim Dim

    er is een topic gevraagd maar als je de vraag stelt in welk topic ook komt het zeker goed


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  8. #18
    Ingeschreven
    18/03/2012
    Berichten
    26

    Re: 924 Dim Dim

    ik heb even een tijdje niets gepost heb even wat minder tijd gehad voor de auto en mijn internet lag er ook een paar dagen uit zeer prettig.

    Wel heb ik weer wat dingen gedemonteerd en gereinigd en andere onderdelen gevonden die vervangen moeten worden.

    Als eerste heb ik het koelvloeistof reservoirs verwijderd aangezien het hele blok er uit moet zal dit er toch ook uitgaan.
    Eigenlijk heel eenvoudig om er uit te halen alleen zit hij bij mij vast met rubbers waar dan een boutje in zit alleen zijn die verduurd en dus gebroken.
    Gaat om deze rubbers:
    porsche 28-4 025-BorderMaker.jpg
    Weet iemand toevallig waar ik deze nieuw kan halen of heeft iemand een adresje voor dit soort dingen??
    Ook heb ik mijn aanzuigbuis gedemonteerd hier zat allemaal tape omheen gewikkeld deze is gescheurd.
    Daarvoor ben ik dus ook opzoek naar een nieuwe want ik wil geen half werk doen door beschadigde onderdelen terug te plaatsen.
    porsche 28-4 006-BorderMaker.jpgporsche 28-4 013-BorderMaker.jpg

    Het laatste gekke dat ik tegenkwam was bij het verwijderen van het koelvloeistof reservoir.
    Dit zat bij mij vast aan de luchtfilter waaraan de steun van het reservoir bevestigd zat alleen is gebroken.
    Weet iemand of dit orgineel is en of hier nog aan te komen zal zijn of ik het zelf moet gaan maken.
    porsche 28-4 021-BorderMaker.jpg


  9. #19
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 924 Dim Dim

    Die rubbers zijn nog nieuw te krijgen bij alpo in Haarlem
    Op die steun zit een magneet klep die bij de start de benzinedruk aanpast
    Deze zal bij jou ergens los tussen de brandstof leiding zitten


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  10. #20
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: 924 Dim Dim

    Bij Alpo kun je inderdaad goed terecht voor nieuwe onderdelen. Eventueel ook bij een Porsche Centrum bij je in de buurt. Recent heb ik daar wat onderdelen kunnen krijgen die bij Alpo niet meer leverbaar waren. In beide gevallen is het handig om met onderdelen nummers te werken. Daarvoor heb je een PET lijst nodig die je hier kunt downloaden: Porsche Classic Originalteile Katalog - Classic Originalteile & Literatur - Porsche Classic - Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
    (even instellen op jou type 924).
    Veel succes!
    924S '87


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •