Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 26 van de 26
  1. #21
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Radio of versterker tikt

    condensator die stabiliseert je stroom toevoer.

    als je dan op eens heel veel vraagt trek die niet de accu leeg maar pakt ie een deel uit de condensator.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  2. #22
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Radio of versterker tikt

    klopt, maar het is dus wel de moeite


  3. #23
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: Radio of versterker tikt

    als hij ook op hele lage volume tikt is het natuurlijk niet iets wat het probleem gaat verhelpen. Meestal komt het via de massa binnen en dat is net waar de condensator niet tussen komt.


  4. #24
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Radio of versterker tikt

    dan zou je kunnen denken aan een diode tussen versterker en massa
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  5. #25
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Radio of versterker tikt

    Condensator zal het vermoedelijk niet oplossen als het instraalt op de versterker zelf, het voordeel van een condensator is dat spanningsdips beter worden opgevangen.

    Bij mij zat het in de versterker. Ik had zelfs de kabels op een losse accu aangesloten die naast de auto stond en een onstoringskastje ertussen gehangen, toen stoorde-ie nog. Heb ik overigens ook een keer gehad met een versterker in mijn geluidsinstallatie thuis, daar zat een massalus in.


  6. #26
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Radio of versterker tikt

    ik weet et denk ik al... ik kom dr nu pas achter omdat mijn auto nou in een WP staat, en ik er nu echt mee aan de gang ga... nu zie ik de voeding, van o.a, de radio versterker, centrale deurvergrendeling enzo... die kabel, plus en min, lopen miss net 2 cm van de rotor en bobine vandaan, heb nog niet geprobeerd om het ff om te leggen... ben nu nog druk bezig met andere dingen... maar iig denk ik wel dat het hiermee opgelost is...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •