Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: Oldtimerbeurzen

  1. #11
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Oldtimerbeurzen

    Wellicht lopen we nog langs elkaar heen. :-)


  2. #12
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162

    Re: Oldtimerbeurzen

    Ik zit er ook aan te denken zondag naar Rosmalen te gaan.
    924, 1984


  3. #13
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Oldtimerbeurzen

    Ik zal het eens aan de vrouw voorleggen. Rosmalen is een kippeeindje voor ons. Zal dan wel met de kever komen ivm de maxi cosi.
    S power!


  4. #14
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Oldtimerbeurzen

    Vanmorgend even afgezakt naar Rosmalen, maar viel me toch een beetje tegen. Binnen stonden er vooral "sterren" en niet één wagen van ons geliefde merk. Verder was het aanbod van miniaturen, boeken en onderdelen echt wel beperkt ... Denk dat ik in het vervolg nog enkel de show van Essen ga bezoeken, daar krijg je echt waar voor je geld :thumb:. 10 euro inkom + 5 euro parking is me toch net iets te veel voor wat ik vandaag gezien heb. Bovendien zijn de prijzen van spullen ook aanzienlijk om hoog volgens mij. Als je even wat surft kan je het volgens mij goedkoper vinden, en wordt het nog opgestuurd ook. Hopelijk morgen beter voor diegene die nog richting Autotron gaan. Gelukkig nog enkele P-tjes op de parking ...


  5. #15

    Re: Oldtimerbeurzen

    het was er gelukkig wel schitterend weer!
    en als je een mercedes zocht....
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Oldtimerbeurzen

    Helaas, ook in de autobladen en op alle andere beurzen hier word je doodgegooid met taxi's. We gaan kijken, morgen.


  7. #17
    Ingeschreven
    09/05/2009
    Berichten
    15

    Re: Oldtimerbeurzen

    Vandaag eens wezen kijken.
    Redelijk wat auto's te koop, maar zoveel mercedes en amerikaans geweld hoefde van mij ook weer niet.

    Had gehoopt meer leuk spul te vinden, maar toch voor een leuke prijs een schaalmodelletje, wat zelfversmeltend isolatieband, en een folder van 'mijn' porsche 944 gevonden.

    Verder veeeeeeeeeel 'spul'. Wat bewaren mensen toch veel.

    Op de parkeerplaats wel veel leuk materiaal, kevers, karmann ghia's, fords en meer. 2 924's gespot, de ene is die van tom, de andere was een fraaie witte.

    En nu maar doorsparen voor die witte targa, of niet tom?


  8. #18
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Oldtimerbeurzen

    Voorlopig niet, ik loop al leeg op een 924... die witte 924 kwam tijdens mijn fototocht over de parkeerplaats nog langs, mooie auto!

    Ik heb ook wat leuk spul gescoord, schaalmodellen voornamelijk voor anderen maar voor mezelf drie oude Autovisies die ik al een tijdje wilde hebben. Uit '76 met de eerste test van de 924, uit '78 met de rij-impressie van de 931 en uit '79 met de test. Erg leuk om te lezen. Ook voor een paar euro een grappig Norev-model van een 924 politiewagen gescoord, origineel uit de jaren '80.


  9. #19
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361


  10. #20
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Oldtimerbeurzen

    zo is een parkeerplaats toch een prachtig museum!

    mooie foto,s (maar ja kan ook niet anders met zoveel pracht auto.s)
    think PORSCHitive


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •