Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17
  1. #11
    Ingeschreven
    20/01/2011
    Berichten
    24

    Re: 924 | Lekkage achterruit

    Ik heb de spoiler er af geschroefd (twee boutjes wilde niet, dus die heb ik uit moeten boren).
    Daarna de hele onderste rand opnieuw gelijmd.


  2. #12
    Ingeschreven
    02/10/2011
    Berichten
    350

    Re: 924 | Lekkage achterruit

    Ok, waarmee heb je dat gelijmd?


  3. #13
    Ingeschreven
    20/01/2011
    Berichten
    24

    Re: 924 | Lekkage achterruit

    Met autoruitenlijm. Eerst de stukken waar de lijm niet goed meer vast zat heb ik deze er tussen uit gehaald.
    Daarna ruitenprimer op het frame en glas gedaan. Kier tussen frame en glas open houden, ruitenlijm er in en daarna met een klem erop laten uitharden.

    De ruitenlijm en ruitenprimer had ik gehaald bij Brezan en zullen wel bij elke automaterialenzaak te krijgen zijn.

    Als je het teveel werk lijkt kan je ook een nieuwe achterruit kopen via marktplaats of via het forum, ze zijn vaak wel redelijk betaalbaar.


  4. #14
    Ingeschreven
    02/10/2011
    Berichten
    350

    Re: 924 | Lekkage achterruit

    Ik denk dat ik eerst eens een randje kit leg aan de binnenkant. Wel een beetje een pruts oplossing maar Loshalen en lijmen kan altijd nog. Ik laat nog even weten of de beun oplossing effect heeft


  5. #15
    Ingeschreven
    19/08/2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    257

    Re: 924 | Lekkage achterruit

    bij mij zat de de onderste helft van de ruit los. 1 persoon moest de ruit naar buiten drukken en de ander met het tutje van de ruitenlijmspuit er tussen. Niet veel werk als je met z'n tween bent.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scotch Bekijk Berichten
    Ik denk dat ik eerst eens een randje kit leg aan de binnenkant. Wel een beetje een pruts oplossing maar Loshalen en lijmen kan altijd nog. Ik laat nog even weten of de beun oplossing effect heeft


  6. #16
    Ingeschreven
    02/10/2011
    Berichten
    350

    Re: 924 | Lekkage achterruit

    Heb eindelijk tijd gehad om er eens goed naar te kijken. Lijkt bij precies het zelfde probleem te zijn. Als ik tegen de ruit duw komt de onderkant los. Misschien morgen tijd om te proberen.

    Met het strakker stellen van de pinnen ben ik nu wel af van de stank als ik mijn raam open heb


  7. #17
    Ingeschreven
    02/10/2011
    Berichten
    350

    Re: 924 | Lekkage achterruit

    Lekkage is opgelost, ik heb het raam langs de binnezijde afgekist met een ms polymeer kit. Je ziet er niets van en het vocht blijft buiten. Wasmisschien 30 minuten werk


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •