Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24
  1. #21
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: 924 1976 | Wie kan mij een Tip geven ?

    Heb je ooit het programma wheeler dealers op discovery channel gekeken? In dat programma komt vrij sterk naar voren dat je op goedkope auto's (<10000euro) moeilijk geld kunt verdienen. Uiteindelijk kun je best wel winst maken maar reken je die winst om naar een uurloon dan kom je tot de conclusie dat je beter op je werk wat overuren had kunnen gaan draaien aangezien je daar per uur 3x zoveel verdient.
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  2. #22
    Ingeschreven
    02/10/2011
    Berichten
    350

    Re: 924 1976 | Wie kan mij een Tip geven ?

    Leuk verhaal en lijkt me duidelijk. Lekker laten staan en doorzoeken naar een auto die wat nieuwer is en gewoon nog rijd. De paar honderd euro die het je meer kost zou ik voor lief nemen. Als hij eenmaal rijd gaat er toch voor €100 per keer in de tank


  3. #23
    Ingeschreven
    20/01/2010
    Berichten
    16

    Re: 924 1976 | Wie kan mij een Tip geven ?

    Balen, maar dat is inderdaad geen werk als alles achter is weggeroest, krijg je een hoop ellende mee. Had het bij mijn eerste auto ook, compleet blind verliefd op geworden en er na 2 maanden achtergekomen dat er chassistechnisch vrij weinig over was van die auto.

    Maar dat kan ook goed komen, kost wat centen, maar ik heb de auto als weer bijna twee jaar en roest is niet meer zo'n heel groot probleem

    Succes met de zoektocht!


  4. #24
    Ingeschreven
    06/11/2009
    Berichten
    47

    Re: 924 1976 | Wie kan mij een Tip geven ?

    Hoi 924 power

    Ik ben er ook mee eens dat het geen toppertje is. Ik denk als 1500 uitgeeft voor wat latere model dat je beter uitkomt. Ik heb mijne gekocht rijdend voor 1500 uit 84 en das toch 2x jou auto omdat ik er zonder probleem al 1jaar in rij. Ook ik wil hem 100% krijgen maar dit kan ook op low budget en met wat meer tijd. Mijn tip zoek liever iets langer en wacht tot je pareltje vind en dan weet ik zeker dat je er net of mssn nog meer plezier van zal hebben dan deze.

    succes tom


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •