Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14
  1. #1
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Injector eruit halen

    misschien een beetje domme vraag...

    ik wou mijn injectors eruit halen, omte kijken of ze niet verstopt zitten ofzo...

    maar ik heb dus et leidinkje eraf... maar de injector zelf, zit er nog in. hij zit wel gwoon los, en kan oneindig alle bij de kanten op draaien... maar moet je die er gewoon uit rukken?? ik denk vraag et eerst maar even, dan blijft et heel..

    en die rubbers... die moet ik zeker gelijk vervangen dan he, dan maar gelijk een nieuw setje injectors erin

    alvast bedankt!


  2. #2
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Injector eruit halen

    Het gaat om een gewone 924, dus GEEN turbo toch?
    Er zit een groef in de injector. Daar past een officiële injector trekkert omheen.
    Kost een paar $, maar is hier in NL moeilijk te krijgen. Misschien kun je zoiets zelf maken...


  3. #3
    Ingeschreven
    27/02/2009
    Berichten
    380

    Re: Injector eruit halen

    je draait de lijdingen er terug op en trekt zo aan de injector komt er vrij gemakelijk uit dan
    rubbertjes kan je best ineens vervangen ja anders dichte ze niet meer goed af
    injectoren kunnen wat vuil zijn op de kop dit kan wijzen op een slechte injector maar is nooit 100% zeker maar als je je motor echt perfect wil kan je ze best vervangen


  4. #4

    Re: Injector eruit halen

    Bij mij zaten ze iig muurvast toen ze eruit zijn geweest. Ook terug erin was een gevecht. Maarja, had niet dat tooltje. Er zit in ieder geval geen schroefdraad op.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  5. #5
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Injector eruit halen

    Dat staat ook op die beschrijvingen van ebay, zowel voor monteren als demonteren.
    Ik zou zelf niet aan die leidingen gaan trekken...

    Ik heb nu zo'n tooltje, althans mijn zusje heeft er eentje meegenomen uit de VS.
    Moet het nog uit haar handen krijgen :-).
    Ik had er beter 5 mee kunnen laten nemen...


  6. #6
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Injector eruit halen

    nja, et ding lijkt wel los te zitten... en als die leiding eraf is... dan zit er schroefdraad op, kan ik daar nie iets op maken, en daar aan gaan rukken??


  7. #7

    Re: Injector eruit halen

    gewoon ff inspuiten met WD-40.
    dan trek je ze er zo uit.
    ik heb nog nooit tools gebruikt om injektoren eruit te halen.


  8. #8
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Injector eruit halen

    Als een injector heel erg vast zit wip ik 'm wel eens met twee schroevendraaiers omhoog. Werkt prima.


  9. #9
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Injector eruit halen

    mooi, dan ga ik dat f proberen morgen... ohja, die bougies he.. hoe haal je die er normaal uit? ik heb ze der allemaal wel xtje uitgehad, maar moet met 3 verschillende bougiesleutels :p


  10. #10

    Re: Injector eruit halen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeyw91 Bekijk Berichten
    mooi, dan ga ik dat f proberen morgen... ohja, die bougies he.. hoe haal je die er normaal uit? ik heb ze der allemaal wel xtje uitgehad, maar moet met 3 verschillende bougiesleutels :p

    gewoon eruit draaien,
    met een passende bougie sleutel.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •