Pagina 5 van de 5 EersteEerste 12345
Resultaten 41 tot 43 van de 43
  1. #41
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Vrijrijden /racen a.s. zaterdag 12 jan. op circuit Zandvoort

    Erg leuk, s'ochtends natte baan maar daardoor erg leuk kunnen spelen, wat heeft een 924 toch een fantastische wegligging, zelfs met regen goed onder controle te houden !

    Verder een hoop BMW's en Clio's ingehaald en zelfs een 928 S ! Op de rechte stukken liep hij flink uit maar na wat goede bochten kon ik hem voorbij en heb hem daarna niet meer gezien.
    Zegt natuurlijk meer over de coureur dan de auto maar het blijft leuk.......

    Wel 1 keer stil gevallen door een losse accupool, erg dom natuurlijk !

    Voor de rest lekker gereden. Laaste sessie heb ik wel vroegtijdig moeten beeindigen omdat de stabilisatorstang uit zijn rubber was geschoten en heen en weer klapperde.

    Helaas geen foto's en filmpjes, was iets te laat geworden gister en iets te voeg weer op.
    937 racer


  2. #42

    Re: Vrijrijden /racen a.s. zaterdag 12 jan. op circuit Zandvoort

    mooi dat je lekker hebt kunnen rijden! en geen gekke dingen.. losse accupool, tsja shit happends.. 1x iets te hard over een curb en er trilt wel wat los he
    stabilisatorstang uit zn rubber is vervelender.. dat geeft een rotgeluid!

    nog meer 924's gezien?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  3. #43
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Vrijrijden /racen a.s. zaterdag 12 jan. op circuit Zandvoort

    Nog 1 witte 924, die is er ook vrijwel elke keer. Ik heb helaas geen tijd gehad om even met hem te praten, maar dat komt volgende keer wel.
    937 racer


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •