Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
  1. #11
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Technologie gaat ver, heel ver

    de motorsteun is ook niet bedacht door Porsche maar gaat er wel gebruik van maken
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #12
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Technologie gaat ver, heel ver

    ik bedoel dat jouw probleem niks te maken heeft met heel die motorsteun zo goed??
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  3. #13
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Technologie gaat ver, heel ver

    wat ik probeer te zeggen is, z'n speciale (duure) motorsteun heb je niet nodig, je koopt geen GT3 voor het comfort. je kan zoals Q01z zegt gewoon stuggen motorsteunen gebruiken, hoevaak sta je nou stil met z'n ding en ookal schudt hij zo erg als de mijne dan heb je daar alleen last van als je stil staat voor weet ik wat.
    dat ze het in een gewoone 911 bouwen kan ik wel begrijpen, das toch een luze auto die ook prestaties levert maar GT3 is meer race wagen als straat auto.
    de mijne schud voor het stop ligt maar als je eenmaal rijd heb je nergens last van dus ik heb er sgijt aan als ie schud voor het stoplicht.
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #14
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Technologie gaat ver, heel ver

    Volgens mij heb ik er hydraulische steunen in liggen. Alleen een trilling op moment van aan slaan, verder niks. Daarom heeft q01z ook een 2.0 gekocht; te veel comfort in de S ;-).
    S power!


  5. #15
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Technologie gaat ver, heel ver

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Space Bekijk Berichten
    Volgens mij heb ik er hydraulische steunen in liggen. Alleen een trilling op moment van aan slaan, verder niks. Daarom heeft q01z ook een 2.0 gekocht; te veel comfort in de S ;-).
    klopt,een S is ook voor luxe-volk


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •