Pagina 8 van de 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 125
  1. #71
    Ingeschreven
    26/08/2009
    Berichten
    49

    Re: Porsche 924"1979" Jasper08

    Nou we hebben net even geprobeert aan de luchtweger te zitten als hij aanslaat dit gaf geen reactie.

    ik wil dus nu die stift/plunjer controleren van de brandstofverdeler! is dit logisch dat ik dit nu ga proberen? en hoe kom ik bij die plunjer? de kop van de brandstof verdeler demonteren?

    Door de aanvoer leiding op je brandstofverdeler dit is de lijding die van je brandstof filter afkomt,iets te lossen en als je de pomp nu laat draaien moet je brandstof krijgen

    dit gedeelte snap ik niet helemaal? maar ik weet wel dat er benzine voorbij het brandstoffilter komt.


  2. #72
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Porsche 924"1979" Jasper08

    [quote=jasper08;66926]Nou we hebben net even geprobeert aan de luchtweger te zitten als hij aanslaat dit gaf geen reactie.

    ik wil dus nu die stift/plunjer controleren van de brandstofverdeler! is dit logisch dat ik dit nu ga proberen? en hoe kom ik bij die plunjer? de kop van de brandstof verdeler demonteren?NEEEEE niet Doen !!!!!

    Door de aanvoer leiding op je brandstofverdeler dit is de lijding die van je brandstof filter afkomt,iets te lossen en als je de pomp nu laat draaien moet je brandstof krijgen

    dit gedeelte snap ik niet helemaal? maar ik weet wel dat er benzine voorbij het brandstoffilter komt.[B] dat is gelijk aan de zin hier boven dat bedoelde ik[/
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #73
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Porsche 924"1979" Jasper08

    gaat de plunjer wel op en neer met de luchtweger mee ??
    dit kun je voelen
    als je de weger optild heb je tegendruk X terwijl je hem tild
    als je nu de brandstofpomp aanzet word de tegendruk hoger waneer je hem tild!!
    Gebeurt dit ????
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #74
    Ingeschreven
    26/08/2009
    Berichten
    49

    Re: Porsche 924"1979" Jasper08

    Plunjer werkt wel hoor inderdaad ook wat fluiten bij de injectieleidingen.

    dus die is t waarschijnlijk ook niet

    volgende testmoment??


  5. #75
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Porsche 924"1979" Jasper08

    koudstart injektor even met twee losse draden 12 v geven dan blijft hij met de brandstof pomp aan,deze coninu brandstof geven direkt starten
    blijft de moter nu wel stionair lopen ??? geen gas geven
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  6. #76
    Ingeschreven
    26/08/2009
    Berichten
    49

    Monteren Dynamo

    Hallo Allemaal,

    De motor loopt! dus nu moet ik snel verder met het monteren van de dynamo zodat de waterpomp kan gaan meedraaien. Ik heb het idee dat mijn dynamo echter anders is als die in de Haynes manual wordt vermeld.

    Hieronder heb ik een paar foto's geplaatst zoals mijn dynamo en montagepunten eruit zien.

    vragen:

    1. Op mijn dynamo zit een breed stuk wat precies tussen de twee bovenste montagepunten in de auto past. Op die manier komt echter het tweede montagepunte van de dynamo niet goed uit.. andersom wel maar dan zit het brede stuk beneden wat niet zo lijkt te horen..of wel?

    2. Hoeveel aansluitingen gaan er op de dynamo?

    3. Moet de dynamo altijd luchtgekoeld worden want die van mij heeft daar volgens mij geen aansluiting voor.

    Ok weer heel wat vragen maar ik hoop dat jullie me snel verder op weg kunnen helpen!

    Alvast bedankt


  7. #77
    Ingeschreven
    26/08/2009
    Berichten
    49

    Re: Porsche 924"1979" Jasper08

    Hey jonges k weet dat het practische domme vraag is!
    maar ik heb er nog nooit eengemonteerd op porsche etc! en het setje wat ik nu heb lijkt gewoon niet helemaal lekker op elkaar te passen! graag mee info please!


  8. #78
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Porsche 924"1979" Jasper08

    ik denk dat je kunt concluderen dat je een verkeerd dynamo hebt. edface:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #79
    Ingeschreven
    26/08/2009
    Berichten
    49

    Re: Porsche 924"1979" Jasper08

    die conclusie was ik ookal bang voor

    ben al op zoek naar een nieuwe,..

    ik snapte er al geen ballen van hoe het er op moest


  10. #80
    Ingeschreven
    26/08/2009
    Berichten
    49

    Re: Porsche 924"1979" Jasper08

    update!!!

    veel gebeurd sinds de vorrige post!

    Wat is er gedaan? al het ellectra is gedaan(laten doen omdat ik er zelf de ballen verstand van heb)
    Motor draaid als een zonnetje!
    dynamo en alles gemonteerd!(heb alleen een lekke waterpomp,.. waar kun je deze kopen?)
    en heb bijna alles afgemonteerd op paar dingen na zoals stoelen en middenconsole waar ik nog steeds geen goede van heb

    zal binnenkort ff fototjes plaatsen van me groene monster(A)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •