Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    924s 1987 | standaard hoogte 924S

    Vraag aan 924S rijders; hoe hoog staat die van jullie op zijn wielen?

    Ik ben samen met een monteur grote werkzaamheden aan het verrichten. We hebben o.a. de achteras er onder vandaan gehad en de torsie aan een kant 1 tandje strakker gezet. Reden; de auto stond iets scheef en een ervaren monteur kon dat niet genoeg corrigeren met het uitlijnen. Nu hebben we de auto op het oog recht staan maar hij oogt aan de achterkant wat hoog.

    Dus beste mede 924S bezitter, neem een rolmaat en neem de maat van grond naar onderkant wielkast, door het hart van het wiel gemeten. Graag aan beide zijden en als je toch bezig bent ook maar even aan de voorkant. Hebben we deze informatie gelijk op het forum staan.
    En vermeld meteen even of je ook de originele teledials hebt en of je weet of de torsies nog in de originele stand staan.

    We gaan zaterdag verder dus als je dat morgen of overmorgen wilt doen is dat geweldig!
    Dank alvast.


  2. #2
    Ingeschreven
    15/10/2010
    Berichten
    173

    Re: 924s 1987 | standaard hoogte 924S

    Ik zag dat Coppe al op het 944-forum heeft gereageerd. Zojuist gemeten:

    LV: 66 cm
    RV: 66 cm
    LA: 64,5 cm
    RA: 64,5 cm

    Tank is bijna vol. Het zijn de Originalfelgen mit Bereifung (195/65). Ik [I]denk[I] dat de torsies nog in de originele stand staan. Enkel gebaseerd op het feit dat er helemaal niets verbouwd is aan de auto.
    924S, model 1987
    Rechnungsdatum 21-11-1986


  3. #3
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: 924s 1987 | standaard hoogte 924S

    Veel dank MarcS911!
    Gegevens lijken veel op die van Coppe dus al iets meer zekerheid over de 'originele' wagen hoogte.
    924S '87


  4. #4
    Ingeschreven
    21/06/2011
    Locatie
    Venray
    Berichten
    235

    Re: 924s 1987 | standaard hoogte 924S

    Klopt ik had op het 944 forum al gereageerd, en toen ik vanmorgen hier het forum bekeek begon ik me al zorgen te maken over mijn eigen geheugen, ik had de vraag toch op het 944 forum gezien en niet hier? Gelukkig had ik dus niet gehalucineerd en had ik daar daadwerkelijk gereageerd in het juiste topic...

    ---------- Bericht toegevoegd op 22:37 ---------- Vorig bericht was op 22:36 ----------

    Ik vind trouwens dat hij in deze originalstand ook erg mooi op de wielen staat, voor mijn gevoel staat het ook niet om de auto te verlagen.
    Porsche 924S 1986


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •