Pagina 4 van de 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 tot 32 van de 32

Onderwerp: remytjuh1994

  1. #31
    Ingeschreven
    05/06/2012
    Berichten
    141

    Re: remytjuh1994

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beer924 Bekijk Berichten
    Gaat voorspoedig zo. En met leuk resultaat. Laat van je horen als je de eerste meters gereden hebt. Ben benieuwd. Wat was er zo slecht aan de ontsteking? En wat heb je er nu op zitten? Die van mij is ook 38 jaar oud.
    Van binnen was alles gecorrodeerd, en vooral de grote transistor was in verre staat van ontbinding. Ik had al eens de grote contacten op de printplaat hersteld met de soldeerbout, maar dat mocht niet baten. Nu vervangen voor een Bosch 0 227 100 123 ontsteking, dat is eigenlijk een moderner variant. Schema’s naast elkaar gelegd (door mijn collega-monteur) en een verloopstekker ervoor gemaakt.

    Ik had ook kunnen gaan voor een origineel onderdeel, maar daarvan is de staat gebruikt onbekend en “gereviseerd” heel prijzig.
    Porsche 924 2.0 bj 1980
    Subaru Justy 1.6 AWD bj 2003
    Suzuki Swift Sport bj 2009


  2. #32
    Ingeschreven
    08/12/2009
    Locatie
    Lille
    Berichten
    119

    Re: remytjuh1994

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remytjuh1994 Bekijk Berichten
    Warme start, koude start, hij doet het nu altijd.
    Hoera!
    Gelijk MRC-technics bij mijn favorieten gezet, die kende ik nog niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remytjuh1994 Bekijk Berichten
    Schema’s naast elkaar gelegd (door mijn collega-monteur) en een verloopstekker ervoor gemaakt.
    Was dat veel werk? Beetje zelf te doen?
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •