Pagina 2 van de 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 81

Onderwerp: Bekeuring topic

  1. #11

    Re: Bekeuring topic

    owh owh owh joost.. foei!

    ik heb op snelheid al tijd niet gehad geloofk.. wel parkeerboete van 61.60... daar was ik goed pissed over (boete was terecht, maar het bedrag staat niet in verhouding!)
    owh en 2/3 weken trg gematst.. haalde met 170 een transitje in... moest blazen, papieren laten zien.. kreeg compliment over de 924 en mocht verder
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #12

    Re: Bekeuring topic

    Heb pas 1 parkeerboete tepakken ... het staat hier vaak vol in het centrum van Leiden dus kan het nog wel eens gebeuren dat je een plekje gebruikt buiten een parkeervak...

    Ondanks dat er elke dag tientalle auto's zo staan kreeg precies ik een boete ... stond 23:30 op de bon en stond met 2 wielen op een stukje stoep waar zelfs overdag niemand loopt ... echt waardeloos.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  3. #13
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Bekeuring topic

    Daar kan ik echt slecht tegen, een bekeuring krijgen voor iets wat iedereen altijd doet, maar dat jij dan uiteraard net die prent krijg! Grrr!:mmph:
    Heb (knock on wood) gelukkig al maanden geen post gehad van onze vrienden. Hou me de laatste jaren meestal ook wel een beetje aan de maximum snelheid (nee niet van de auto...;-)) in Nederland. Zeker op de routes waar ik dagelijks rijd in de randstad wordt het anders echt erg duur rijden. De flitskans wordt gewoon ieder jaar weer hoger en mijn inkomsten stijgen helaas niet zo snel....:sad:

    @Mark: wat een mazzel, man! Meestal hebben alleen blonde dames zoveel geluk!


  4. #14
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Bekeuring topic

    Vorge maand 3 boetes met een totaal waarde van 450 euro gehad binnen 5 min behaald

    en daarvoor een paar parkeerboetes, 2 kmpu overtreding en nog een paar met de brommer
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #15
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Bekeuring topic

    ik doe het zo slecht nog niet, met 7 te hard zonden kmteller kabel:doh: koste maar 27 maar wel 2x geen apk 90:doh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #16
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: Bekeuring topic

    Mijn laatsten(van afgelopen maand)
    1. Geen Apk €96,-
    2. 16 km te hard met de -bus €60,-
    3. Nog steeds geen Apk €96,-
    En er is volgens mij nog een onderweg van de heenreis van mijn cursus edface:
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


  7. #17
    Ingeschreven
    10/04/2009
    Berichten
    402

    Re: Bekeuring topic

    Waarom rijd je zonder apk rond dan ? moet er nog veel gebeuren aan de 924 ?

    Ehm ja ik heb laatst ook een bekeuring te pakken welliswaar niet met de 924 ( heb per slot van rekening geen rijbewijs , maar toch) In de trein was mijn kaartje vergeten te stempelen 45 euro .. maarjha wel een klein beetje me eigen schuld

    Mijn vader heeft wel een paar bekeuringen met een totaal waarde van rond de 150 euro ongeveer maar das al lang geleden
    Met vriendelijke groet, Jeroen


  8. #18
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: Bekeuring topic

    Die voor de apk waren niet voor d 924, maar van mijn passat. Een keer aangehouden en een keer een van een registercontrole bij de rdw(lekker lullig, auto is een dag later afgemeld :shocked
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


  9. #19
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Bekeuring topic

    :doh: en alweer een op de deurmat....

    lekker hoor,heb je de auto bel.vrij mag je andere rekeningen voldoen;-)


  10. #20
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: Bekeuring topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB Bekijk Berichten
    :doh: en alweer een op de deurmat....

    lekker hoor,heb je de auto bel.vrij mag je andere rekeningen voldoen;-)
    Tja, de regering wil gewoon geld van je hebben, is het niet op de ene dan maar op de andere manier.
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •