Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19
  1. #11

    Re: Old timer, of dagelijks gebruik

    Zou dat niet te gemakkelijk op internet posten, mensen van de verzekering hebben ook google.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  2. #12
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Old timer, of dagelijks gebruik

    Ik ga mijn verzekering ook aanpassen
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  3. #13
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Old timer, of dagelijks gebruik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil Bekijk Berichten
    Ondetusse zit ik ook alweer 7000 km over me grens heen van de verzekering ( en nog een half jaar te gaan !)
    maar jij gebruikt hem dan als eerste auto??
    ik heb mijn 924 als tweede auto (dus erbij)
    voor de lange en dagelijkse ritten rij ik citroen
    en af en toe (just fot fun )924
    think PORSCHitive


  4. #14
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Old timer, of dagelijks gebruik

    Ja, we hebben 't hier ook al 'ns over gehad; dat je alleen bij zware ongevallen met persoonlijk letsel, kostbare schades en evt. 'schuld' echt een f%cking problem kunt krijgen wanneer een onderzoeker van de verzekeringsmaatschappij erachter komt (en die gasten vragen na bij je buren en weet ik veel wie) dat jij je auto die je als oldtimer verzekerd had, eigenlijk gewoon als hoofdauto of enige auto rijdt. Dit betekent namelijk een veel zwaarder risico voor de verzeraar en dat jij een veel hogere premie had moeten betalen. Jij hebt dus de boel belazerd en zij hebben geen gevoel voor humor. Gevolg kan zijn dat de schade niet gedekt is en jij vele tienduizende Euries zelf kunt lappen! Is geen grap. Maar ja, is een risico dat je natuurlijk kunt nemen. De kans dat 't mis gaat is natuurlijk niet zo heel groot.


  5. #15
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Old timer, of dagelijks gebruik

    Yup!

    Heb ook nog een auto die niet wegebelasting vrij is op me naam staan ...
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  6. #16
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: Old timer, of dagelijks gebruik

    Met mijn verzekering mag ik 15.000 km per jaar rijden.. En het mag de enigste auto zijn.. Ideaal :thumb:


  7. #17
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Old timer, of dagelijks gebruik

    Ik heb er meer 924'ssss met een old timer verzekering.
    En dan heb je niet zo gauw,dat je over het toegestaane KM getal komt :-)
    maar goed, ik begrijp dat dat niet voor iedereen weggelegt is.
    In mijn geval was dat wel de oplossing edface::eyebrows niet dat ik het erg vindt.;-))
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  8. #18
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Old timer, of dagelijks gebruik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.B.H. Bekijk Berichten
    Ik heb er meer 924'ssss met een old timer verzekering.
    En dan heb je niet zo gauw,dat je over het toegestaane KM getal komt :-)
    maar goed, ik begrijp dat dat niet voor iedereen weggelegt is.
    In mijn geval was dat wel de oplossing edface::eyebrows niet dat ik het erg vindt.;-))
    ook dat is een legale oplossing
    en die is nog een keer LEUK om te doen!!!!!
    think PORSCHitive


  9. #19
    Ingeschreven
    09/06/2009
    Berichten
    228

    Re: Old timer, of dagelijks gebruik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 128MB Bekijk Berichten
    Ja is nogal k*t, je mag maar in een straal van 25 rond je woning rijden, en je hebt ook keuring! maar ze kijken alleen de basis dingen na, niet zo streng als de echte keuring...


    Maar naar die 25km regel gaan ze niet echt geweldig naar kijken, heb een maat met een 83 944 als oldtimer ingeschreven en hij rijdt er half belgie mee rondt, zelfs geflitst geweest! en niks van gezegd xD
    Dat hangt toch wel zeer van de politie af hoor de wettelijke regeling is dat er niet mag gereden worden tussen zonsondergang en zonsopgang , enkel testritten (dus voor zonsondergang) met het doel van de degelijk vergunde meeting ,van en naar de manifestatie .
    Ik kan dat perfect begrijpen , de o-platen moeten geen keuring meer doorstaan en dan komen er cowboys die hun eigen veiligheid niet zo erg vinden en daardoor andere mensen ook in onveilige posities brengen .
    Bvb remmen niet in orde doorroesten van het chassis en ga zo maar door .
    Daarnaast heb je de gewone jaarlijks gekeurde voertuigen ouder dan 25 jaar , daar is geen enkele beperking op het gebruik , en vergeet niet de taksen zijn even duur , dus daarom hoef je het niet te doen die O-plaat .
    Ik vind dat ze de O-plaat alleen mochten invoeren voor voertuigen van voor bouwjaar 1970 .
    Alle wagens die ik heb en zoals je in mijn garage kan zien zijn dat er enkele , die zijn allemaal op één na dagelijks gekeurd , en die ene is in restauratie met het oogmerk op een dagelijkse keuring . Degene die niet dagelijks gekeurd is staat niet in mijn garage en dat is een Senator A2 .


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •