Pagina 12 van de 12 EersteEerste ... 289101112
Resultaten 111 tot 119 van de 119
  1. #111
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    had ik al gezien maar die is klaar, is geen hobby meer en dan moet ik toch nog wat met moeders ...:whistle:

    Valt ook royaal buiten het budget, zo rijk als je denkt ben ik niet :doh:
    heb je gelijk in maar vond em wel mooi....;-)


  2. #112
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB Bekijk Berichten
    heb je gelijk in maar vond em wel mooi....;-)
    da's waar, denk dat ik toch een dezer dagen de auto ga bewonderen en eens een praatje maken met de eigenaar. Aldoende leert men...:thumb:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #113
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    had ik al gezien maar die is klaar, is geen hobby meer en dan moet ik toch nog wat met moeders ...:whistle:

    Valt ook royaal buiten het budget, zo rijk als je denkt ben ik niet :doh:
    Bagheera is inderdaad zeldzamer dan 'n Murena en ook een stukje duurder. Maar een Murena is idd wel een geinige bak. Er staat er bij mij in de buurt een. Die heeft heeeeel lang te koop gestaan. En op een gegeven moment heeft de eigenaar 't briefje er maar weer vanaf gehaald (of misschien was 't papier inmiddels vergaan;-)) en kennelijk besloten 'm te houden. Anyway, zijn niet erg main-stream, dus voor de handel zou ik niet zo snel doen. Maar altijd beter dan 'n MGB. Dat is echt een auto voor ouwe lullen die een klassieker aanschaffen omdat iedereen dat doet, geen idee hebben wat ze willen en daarom maar voor zo'n '35 in een dozijn hok' kiezen. Wat een ongelofelijk clichébak is dat, zeg. En volgens mij wil over tien jaar, als alle ouwe lullen dood zijn niemand er meer één. No offense, of course...:whistle:;-) Oh ja, over die Bagheera stond vorig jaar een leuk artikel in de Klassiek & Techniek. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan neem ik 'm wel 'n keer mee naar 'n meeting. Succes met je zoektocht in ieder geval!


  4. #114
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative Bekijk Berichten
    Bagheera is inderdaad zeldzamer dan 'n Murena en ook een stukje duurder. Maar een Murena is idd wel een geinige bak. Er staat er bij mij in de buurt een. Die heeft heeeeel lang te koop gestaan. En op een gegeven moment heeft de eigenaar 't briefje er maar weer vanaf gehaald (of misschien was 't papier inmiddels vergaan;-)) en kennelijk besloten 'm te houden. Anyway, zijn niet erg main-stream, dus voor de handel zou ik niet zo snel doen. Maar altijd beter dan 'n MGB. Dat is echt een auto voor ouwe lullen die een klassieker aanschaffen omdat iedereen dat doet, geen idee hebben wat ze willen en daarom maar voor zo'n '35 in een dozijn hok' kiezen. Wat een ongelofelijk clichébak is dat, zeg. En volgens mij wil over tien jaar, als alle ouwe lullen dood zijn niemand er meer één. No offense, of course...:whistle:;-) Oh ja, over die Bagheera stond vorig jaar een leuk artikel in de Klassiek & Techniek. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan neem ik 'm wel 'n keer mee naar 'n meeting. Succes met je zoektocht in ieder geval!
    De MGB voor ouwe lullen? hmmm, elke Anglofiele autoliefhebber zou je nu per direct lynchen. Persoonlijk heb ik nix met de MGB, vindt het wel een mooie auto.
    Wat verkoop betreft, het moge duidelijk zijn dat een Murena nog slechter te slijten is als momenteel de door ons zo geliefkoosde 924. Maar voor elk paard een koper zei men vroeger, dus ook voor de Murena zal altijd wel iemand te vinden zijn. Ik zie het project als tijdvulling, net als nu mijn muuske. Als ik zin heb doe ik wat, heb ik geen zin doe ik nix. Zo blijft het hobby. Had ik doorgewerkt aan mijn muuske (en de poen had toereikend aanwezig geweest) kon zij nu naast die van LWB staan zonder zich te schamen, ja misschien had die bruine zich dan geschaamt ..... :whistle:
    Tot maart gebeurt er autotechnisch sowieso niets hier in het lommerrijke Born, dus tijd genoeg om internet af te struinen. :thumb:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #115
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Ben je nog met de man wezen praten?!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  6. #116
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 'ombouwplannen' motor

    nog nie, moeders wil eerst de badkamer gerenoveerd hebben.... enkel nog de vloertegelkes leggen, afvoegen en afmonteren en klaar is klara. Dan trekken we weer autoland in ..... :thumb:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #117
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Ach , als dat klaar is , mag jij weer wat van vrouwlief
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  8. #118
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 'ombouwplannen' motor

    nou, de tegeltjes enz. lagen as sinds februari 2009 klaar...... enkel een witte 924 kwam tussendoor zijn neus in die zaken steken.... :whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #119
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Wat is het toch een vervelende auto he die witte van je
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •